Dit, precies dit. « We » moeten ons kapot schamen als maatschappij. Samenleving dekt de lading niet meer en dat is ontzettend tragisch.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Kansloos. Echt, kansloos. Wat zijn we als land/maatschappij toch ontiegelijk hard aan het afglijden.
Stel je voor dat je dit gelooft.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 06:41 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Statistisch gezien is de kans nog altijd vele malen groter dat dit gerelateerd is aan de onderwereld. Ik denk dat er op een gemiddelde D66 bijeenkomst wel een halve kilo coke doorheen gaat.
Het heeft hoge prioriteit weet ik, probleem is dat ze veelal jonger dan 16 of zelfs 14 ronselen en dan zul je echt je hele strafsysteem moeten herzien.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat dit bijzonder maakt is dat het gericht is op een politieke partij en dus op de democratie. Zijn er politici die drugs gebruiken? Vast wel, maar de kans is echt nihil dat dit uit die hoek komt. Daarnaast wordt dan bijna altijd eerst een privéwoning het doelwit en wordt zo een aanslag ook in de nacht uitgevoerd, niet overdag.
[..]
Dit moet ook gewoon veel harder bestraft gaan worden. En dan geen lauwe smoesjes meer van 'Ja, maar deze jongeren waren slechts geronseld via SnapChat' ... Nee, keihard aanpakken. Ook voor zulke jongeren moet dit veel onaantrekkelijker worden om te doen.
“Het is niet goed te praten, maar laat ik in deze zelfde zin eens een poging doen”.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
Tja, zeker niet goed te praten maar toont wel eens te meer aan dat de woede GROOT is.
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
Tja, zeker niet goed te praten maar toont wel eens te meer aan dat de woede GROOT is.
Nou idd, wat nou "maar...." het is ronduit bizar, alles is de schuld van D66, niet alleen wat de kabinetten Rutte hebben gedaan of verprutst, maar zelfs wat kabinet Schoof heeft gedaan en verprutst is "de schuld van D66" volgens sommige mensen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar? wtf
https://www.ad.nl/den-haa(...)ers-te-ver~a17995e1/
Ik ben jou zat, nu mag ik een bom door je voordeur gooien #tokkielogicaquote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar? wtf
https://www.ad.nl/den-haa(...)ers-te-ver~a17995e1/
Misschien moeten die mensen een boos op zichzelf worden met hun intense kutmentaliteit die onze politiek verlamt.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
Zittend kabinet is verantwoordelijk. (Voorgangers zijn weg...)quote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou idd, wat nou "maar...." het is ronduit bizar, alles is de schuld van D66, niet alleen wat de kabinetten Rutte hebben gedaan of verprutst, maar zelfs wat kabinet Schoof heeft gedaan en verprutst is "de schuld van D66" volgens sommige mensen.
Dat klopt ook wel ongeveer. Behalve dat D66 de laatste kabinetten heeft meegeregeerd, hebben we ook nog D66-ers in andere functies die wet aan hun laars lapten en bijvoorbeeld onderwijs in het Engels toestonden aan hun universiteit. En dan zijn er ook nog de D66-rechters....quote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou idd, wat nou "maar...." het is ronduit bizar, alles is de schuld van D66, niet alleen wat de kabinetten Rutte hebben gedaan of verprutst, maar zelfs wat kabinet Schoof heeft gedaan en verprutst is "de schuld van D66" volgens sommige mensen.
Het is lang geleden dat ik de neerslag van kritisch denkende D66-er ben tegengekomen.quote:Dat mensen dit denken en zelfs hardop zeggen geeft maar eens aan hoe effectief de haatcampagne van extreem rechts is, en dat die het volk kunnen bereiken dat niet in staat is om kritisch te denken, maar klakkeloos aanneemt wat het voorgeschoteld wordt, hoewel ze vaak in de hoek zitten die stelt dat ze "zelf onderzoek doen".
Wat een kansloos filmpje. Grappig willen doen over de rug van een aanslag en dan tenenkrommend niet grappig zijn.quote:
Ben benieuwd. Of een paar droeftoeters hebben een junk wat geld gegeven om dit te doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:51 schreef Zoddie het volgende:
"Zonder vaste woon- of verblijfplaats", dan denk ik toch snel aan een het type verwarde man dan dat er echt iets meer achter zat.
Helemaal mee eens. We doen wel schijtlollig met z'n allen, maar niemand vraagt zich af hoe het met de brievenbusklep gaat.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat een kansloos filmpje. Grappig willen doen over de rug van een aanslag en dan tenenkrommend niet grappig zijn.
Wat een dijenkletser.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:58 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. We doen wel schijtlollig met z'n allen, maar niemand vraagt zich af hoe het met de brievenbusklep gaat.
Ja die extreemrechtsen hebben doorgaan de humor van een 8-jarige.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat een kansloos filmpje. Grappig willen doen over de rug van een aanslag en dan tenenkrommend niet grappig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |