Ze zegt wel dat ze de FP mist, maar ze mist natuurlijk ons ook in NWS, en wij haar ook!quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Playa del Ziekenhuis, na ernstige complicatie bij een endoscopie. Verwacht binnen enkele dagen met ontslag te mogen, je ziet me dan vanzelf weer op de FP verschijnen. Ik begin jullie nu ook te missen
Ze is pas 25 johquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:28 schreef Bart2002 het volgende:
De leeftijd brengt ellende helaas. Beterschap.
Ah dat wist ik niet in de zin dat "we" allemaal wat oudere lullen zijn dan voorheen. Als je jong bent dan is dat gekloot met de gezondheid helemaal jammer en pech.quote:
Ik weet het ook niet hoorquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:44 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet in de zin dat "we" allemaal wat oudere lullen zijn dan voorheen. Als je jong bent dan is dat gekloot met de gezondheid helemaal jammer en pech.
Uiteraard mis ik de NWS-users ook! Afgelopen week een paar keer om het hoekje gekeken in NWS-Feedback om dat te vertellen, maar de sfeer was dan zo 'gemoedelijk' dat ik gelijk rechtsomkeerts maaktequote:Op donderdag 7 mei 2026 21:22 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ze zegt wel dat ze de FP mist, maar ze mist natuurlijk ons ook in NWS, en wij haar ook!
Plaats hier je mooiste glitterplaatje, kattengifje, kerstmuziek, of gewoon een simpele dickpic.
Sterkte Jippert, en tot snel![]()
[ afbeelding ]
Ik háát sondevoeding, ik kon niet eens meer normaal niezen. Toen het onding volgens de diëtiste eigenlijk niet meer nodig was, maar ze geen dokter meer kon vangen om 'm te verwjderen, heb ik 'm er toen zelf maar uitgehaald[1] "met één mooie vloeiende beweging" (volgens de verpleegkundigen).quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |