Kennelijk. Ik ken alleen deze.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah, er zijn dus meerdere Drachenfelsruïnes. Ik ‘ken’ alleen de beroemde in het Siebengebirge
Bedankt!quote:Op zondag 17 mei 2026 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
Leuke foto's weer![]()
Tot hoe hoog zijn de 'bergen' daar?
Ah, hoge heuvels dusquote:Op zondag 17 mei 2026 21:51 schreef qltel het volgende:
[..]
Bedankt!
En dat gaat van 350 tot 550 meter .
Knap gedaan! Nu lekker naar huis en met de pootjes omhoog (of omlaag in een voetenbadje)quote:
Naar huis dat wordt morgen pas. Dat kost me ook nog bijna 8 uur als alles goed gaat.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:00 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Knap gedaan! Nu lekker naar huis en met de pootjes omhoog (of omlaag in een voetenbadje)
Bedankt voor je leuke verslag en prachtige foto's
Dank voor het laten meegenieten!quote:
Leuk verslag, met bijbehorende foto's, geworden zoquote:
Ja, thuis en schone kleding inderdaad!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:16 schreef Bzzzzp het volgende:
Inmiddels thuis? Moe maar in schone kleding? Goed gedaan!!
Vooral omdat je alleen loopt, dat lijkt me zo veel lastiger….
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |