De overnachtingen variëren een beetje. Ik heb het zelf geboekt allemaal. En nu zit ik in een heerlijk ouderwets Duits hotel.quote:Op maandag 11 mei 2026 17:54 schreef sigme het volgende:
Heb je wel goede overnachtingen? Met avondeten en ontbijt denk ik zo?
Vandaag had ik hier in NL hagel en harde wind. Hoe was het in je Duitse bos vandaag?
Okee, hier komt mijn geheim. Om veel typen te voorkomen ingesproken en uit laten schrijven door Microsoft copilot..quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:45 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ah, te gek. Lopen is zo fijn en die omgeving is wunderschön
Mijn geheimpje is dat ik 54 jaar geleden in Duitsland geboren ben, en er later nog vaak met mijn ouders op vakantie ben geweest
Trippstadt heb ik leuke kinder-herinneringen aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:57 schreef murp het volgende:
Mooie route heb je nu al gelopen! Loop je helemaal alleen?
Jullie bedankt!quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:21 schreef qltel het volgende:
[..]
Okee, hier komt mijn geheim. Om veel typen te voorkomen ingesproken en uit laten schrijven door Microsoft copilot..Goh, herkenbaar verhaal in de spoiler, ik had ook zo'n opa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben daar in mijn kinderjaren ook wel geweest.
Inderdaad leuk zo'n topic met veel foto's.
Dat staat ergens aan het begin van het topic...quote:
Ik ben er al heel vaak geweest in het verleden en het blijft prachtig.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Prachtig zeg, dat uitzicht vanaf de uitkijktoren
In Kleef is er ook 1, in een ouderwetse gele Duitse telefooncel.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wist gewoon wat voor minibieb het zou zijn voordat ik de foto zag. Ergens in de Eifel hebben we dat ook een keer gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |