Zijn moordenaar heeft zijn straf uitgezeten. Dus niet zo huilen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 12:58 schreef Jahr00n het volgende:
zijn moordenaar loopt al weer jaren vrij rond. dat is vrijheid in dit mooie land
Hij was ook een profeet en een messiasquote:Op woensdag 6 mei 2026 13:01 schreef Harvest89 het volgende:
Ja door zijn dood zijn mensen dit figuur als een soort messias of profeet gaan zien.
Daarna zijn er allerlei dubieuze figuren in de politiek als opvolger gekomen waar we helaas maar moeilijk van af komen
quote:
Hoe krijg je het je toetsenbord uit. Echt.quote:Op woensdag 6 mei 2026 13:12 schreef Viesdik het volgende:
Weet je waaraan je een profeet herkent? Die komen vroegtijdig ten einde omdat ze hun taak hebben volbracht.
Wat?quote:Op woensdag 6 mei 2026 13:12 schreef Viesdik het volgende:
de profetische eigenschappen van jouw satans worship black metal darkweb demonic fanbase soulmates.
Wat is mijn taak dan? Mij willen ze maar niet afmaken.quote:Op woensdag 6 mei 2026 13:12 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hij was ook een profeet en een messias
Weet je waaraan je een profeet herkent? Die komen vroegtijdig ten einde omdat ze hun taak hebben volbracht.
Denk aan Jezus of aan Princes Diana of aan Charlie Kirk of aan George Orwell of aan Robert Jensen of aan Michael Jackson of aan John F Kennedy of aan Theo van Gogh.
Denk dat jij geen profeten hebt buiten de profetische eigenschappen van jouw satans worship black metal darkweb demonic fanbase soulmates.
Ik ken je nietquote:Op woensdag 6 mei 2026 13:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat is mijn taak dan? Mij willen ze maar niet afmaken.
Wie was uit mijn lijstje een crimineel?quote:Op woensdag 6 mei 2026 13:23 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Hoe krijg je het je toetsenbord uit. Echt.
Dus alle voortijdig omgelegde criminelen zijn profeten?![]()
![]()
[..]
Wat?
Dat zeg ik niet. Je draait mijn woorden om, grapjas.quote:Op woensdag 6 mei 2026 15:32 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik ken je niet
[..]
Wie was uit mijn lijstje een crimineel?
Leugens.quote:Op woensdag 6 mei 2026 15:32 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik ken je niet
[..]
Wie was uit mijn lijstje een crimineel?
Nee sukkel, jij draait mijn woorden om. Jij begint over criminelenquote:Op woensdag 6 mei 2026 15:38 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Je draait mijn woorden om, grapjas.
Jij zegt: Weet je waaraan je een profeet herkent? Die komen vroegtijdig ten einde omdat ze hun taak hebben volbracht
Er zijn veel criminelen die vroegtijdig ten einde komen omdat ze hun taak hebben volbracht.
Herken je daaraan dan een profeet?
Wie ben je dan?quote:
Klopt!quote:Op woensdag 6 mei 2026 15:42 schreef Viesdik het volgende:
Nee sukkel, jij draait mijn woorden om. Jij begint over criminelen
Denk jij dat het klopt?quote:Op woensdag 6 mei 2026 15:48 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Klopt!
Jij zegt:
" Weet je waaraan je een profeet herkent? Die komen vroegtijdig ten einde omdat ze hun taak hebben volbracht."
Klopt dat of niet?
Graag een antwoord op mijn vraag. Gewoon ja of nee.quote:
Ik laat mij niet ondervragen via een kruisverhoorquote:Op woensdag 6 mei 2026 15:56 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Graag een antwoord op mijn vraag. Gewoon ja of nee.
mijn vriend?quote:
Prima. Ik weet genoeg.quote:Op woensdag 6 mei 2026 15:59 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik laat mij niet ondervragen via een kruisverhoor
dan weet ik genoegquote:
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 6 mei 2026 16:05 schreef GereDathan het volgende:
Als je als held een homofiele pedofiel hebt, met een voorkeur voor Marokkaanse jongetjes…. Dan moet het oprecht slecht met je gaan.
Schijnt dus gewoon BS te zijnquote:Op woensdag 6 mei 2026 16:05 schreef GereDathan het volgende:
Als je als held een homofiele pedofiel hebt, met een voorkeur voor Marokkaanse jongetjes…. Dan moet het oprecht slecht met je gaan.
die rechters komen in tribunalenquote:Op woensdag 6 mei 2026 12:58 schreef Jahr00n het volgende:
zijn moordenaar loopt al weer jaren vrij rond. dat is vrijheid in dit mooie land
Hoe noem je 25 rechters op de bodem van de zee?quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die rechters komen in tribunalen
bodembemestingquote:Op donderdag 7 mei 2026 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe noem je 25 rechters op de bodem van de zee?
lolquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |