Had je die van mij in de spoiler al gecheckt dan? Niet heel veel te zien maar toch...quote:
ja daarom dat ik het hier schrijfquote:Op woensdag 6 mei 2026 21:38 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Had je die van mij in de spoiler al gecheckt dan? Niet heel veel te zien maar toch...
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:16 schreef Wrapster het volgende:
Zelfde dame als bovenstaande, andere setting.
Model: Flux.2 dev I2I (lokaal)
Prompt: The woman in Reference image 1 is 35 years old and has a length of 165 centimeters. She is laying on top of a sleeping bag on the bed in a bedroom with artificial lighting. Candid pose, looking into the camera with a serious, yet willing facial expression. She wears pink jogging bottoms, her upper body is naked.
Zou zeker wikkelen.
[ afbeelding ]
En nog een leuk extraatje, beetje NSFW![]()
Model: Wan2.2 I2V (lokaal)
Prompt: The woman turns so she is laying on her back. She then starts to smile and look naughty, she then touches her own naked breasts.Tering dit is geil !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe krijg je blote tieten? Gemini weigert dit
pindazakje
Ik vermoed dat de meeste online diensten dat weigeren... Ik gebruik ongecensureerde modellen zoals Wan2.2. Maar daar heb je dus ook bepaalde hardware voor nodig.quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Tering dit is geil !!
Mijn droombarbie is toch wel Wonyoung van de meidengroep Ive met Winter van Aespa als 2e en Kim Chaewon als 3e spotquote:Op donderdag 7 mei 2026 04:34 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
Koreaans ergens ingevuld? Vind het zeker een goede!
hele goede keuzes, Wonyoung viel me heel erg op in de I AM muziek video. Herkende haar niet eens sinds de Produce 101 dagen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 08:24 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Mijn droombarbie is toch wel Wonyoung van de meidengroep Ive met Winter van Aespa als 2e en Kim Chaewon als 3e spot
We kunnen altijd nog terug naar begin jaren 90.quote:
Geef ze een stel borsten en een man is tevredenquote:Op woensdag 6 mei 2026 22:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Tering dit is geil !!
quote:Op donderdag 7 mei 2026 09:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geef ze een stel borsten en een man is tevreden
quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:18 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de meeste online diensten dat weigeren... Ik gebruik ongecensureerde modellen zoals Wan2.2. Maar daar heb je dus ook bepaalde hardware voor nodig.
Wiezo heb jij privé eigenlijk zulks dikke hardware?quote:Op woensdag 6 mei 2026 07:57 schreef Wrapster het volgende:
Ik heb 48gb aan videogeheugen en 768gb intern
Het leven hoeft niet moeilijk te zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2026 09:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geef ze een stel borsten en een man is tevreden
De server incl. de grote hoeveelheid geheugen heb ik van mijn werkgever gekregen, waren eol voor ons doel maar natuurlijk nog lang niet afgeschreven. Gevraagd of ik er één mocht hebben om mee te spelen en dat was geen probleem.quote:Op donderdag 7 mei 2026 09:31 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Wiezo heb jij privé eigenlijk zulks dikke hardware?
Niet mijn probleem.quote:
Geen slechte smaak broquote:Op donderdag 7 mei 2026 09:11 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
hele goede keuzes, Wonyoung viel me heel erg op in de I AM muziek video. Herkende haar niet eens sinds de Produce 101 dagen.
Haerin van New Jeans is ook wel mijn tiepe.
Wat is dit nou weer voor bodyshaming (maar goed het zijn AI plaatjes he)quote:
Zijn die hier dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 09:03 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Het is onnatuurlijker van mannetjes die hier gerontofielen zijn
Geilen op 40 plussersquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |