Daarom en nu weer verder met droomvrouwen!quote:
TVP dan maarquote:Op maandag 4 mei 2026 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom en nu weer verder met droomvrouwen!![]()
Misschien moet je daar eens een tutor voor schrijven zodat iedereen het kan!quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:21 schreef incel het volgende:
Niet lokale models runnen zodat je ze naakt kan maken met hoog gedetaileerde tepels
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:21 schreef incel het volgende:
Niet lokale models runnen zodat je ze naakt kan maken met hoog gedetaileerde tepels
Ik ruik een verdienmodel.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:49 schreef bianconeri het volgende:
Doet mij denken aan die sub reddit die ik eens in een video tegen kwam.
AI daten? Of hoe heet dat ding.
Mensen die een vrouw/man ontwierpen via AI en daar dan hele dagen mee praten.
Foto´s laten generen van een etentje, zelfs foto´s van hun trouwdag omdat ze getrouwd zouden zijn.
Echt ziek
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 09:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat soort gekken kun je ongetwijfeld wel misbruiken voor een business model
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft FOK verlaten
Meer zielig dan ziek.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:49 schreef bianconeri het volgende:
Doet mij denken aan die sub reddit die ik eens in een video tegen kwam.
AI daten? Of hoe heet dat ding.
Mensen die een vrouw/man ontwierpen via AI en daar dan hele dagen mee praten.
Foto´s laten generen van een etentje, zelfs foto´s van hun trouwdag omdat ze getrouwd zouden zijn.
Echt ziek
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:16 schreef Wrapster het volgende:
Zelfde dame als bovenstaande, andere setting.
Model: Flux.2 dev I2I (lokaal)
Prompt: The woman in Reference image 1 is 35 years old and has a length of 165 centimeters. She is laying on top of a sleeping bag on the bed in a bedroom with artificial lighting. Candid pose, looking into the camera with a serious, yet willing facial expression. She wears pink jogging bottoms, her upper body is naked.
Zou zeker wikkelen.
[ afbeelding ]
En nog een leuk extraatje, beetje NSFW![]()
Model: Wan2.2 I2V (lokaal)
Prompt: The woman turns so she is laying on her back. She then starts to smile and look naughty, she then touches her own naked breasts.Nice ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas kan ik dat lokaal niet renderen op mijn 8gb vram/24gb intern....The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
Enige voordeel wat je ermee hebt is dat je volledige controle hebt en er NSFW content mee kunt genereren, verder voegt lokaal niet zo heel veel toe. En de wachttijd is bij mij waarschijnlijk langer dan bij bijv. een ChatGPT. Ik heb 48gb aan videogeheugen en 768gb intern en dan duurt het nog steeds twee minuten om een plaatje te genereren, een filmpje gemiddeld 5. De huidige modellen hebben zoveel parameters dat het niet in het grafische geheugen past en je trage CPU offloading moet gebruiken.quote:Op woensdag 6 mei 2026 07:03 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nice ja!
Helaas kan ik dat lokaal niet renderen op mijn 8gb vram/24gb intern....
Zo de knetter!quote:Op woensdag 6 mei 2026 07:57 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Enige voordeel wat je ermee hebt is dat je volledige controle hebt en er NSFW content mee kunt genereren, verder voegt lokaal niet zo heel veel toe. En de wachttijd is bij mij waarschijnlijk langer dan bij bijv. een ChatGPT. Ik heb 48gb aan videogeheugen en 768gb intern en dan duurt het nog steeds twee minuten om een plaatje te genereren, een filmpje gemiddeld 5. De huidige modellen hebben zoveel parameters dat het niet in het grafische geheugen past en je trage CPU offloading moet gebruiken.
Het spelen met ComfyUI vind ik het leukste, de output boeit niet eens zoveel
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:16 schreef Wrapster het volgende:
Zelfde dame als bovenstaande, andere setting.
Model: Flux.2 dev I2I (lokaal)
Prompt: The woman in Reference image 1 is 35 years old and has a length of 165 centimeters. She is laying on top of a sleeping bag on the bed in a bedroom with artificial lighting. Candid pose, looking into the camera with a serious, yet willing facial expression. She wears pink jogging bottoms, her upper body is naked.
Zou zeker wikkelen.
[ afbeelding ]
En nog een leuk extraatje, beetje NSFW![]()
Model: Wan2.2 I2V (lokaal)
Prompt: The woman turns so she is laying on her back. She then starts to smile and look naughty, she then touches her own naked breasts.Kan ze nog meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Zeker, zal kijken wat ik haar nog meer kan laten doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ietsje beter maar nog steeds niet naar wens. Zo zie je maar; vereist wat geduld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Wrapster op 06-05-2026 11:43:08 ]heeft FOK verlaten
quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:32 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zeker, zal kijken wat ik haar nog meer kan laten doen![]()
In de tussentijd dat lekkere ding van jou haar broekje uit laten trekken maar er zat nog iets onderBen bezig met nieuwe poging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ietsje beter maar nog steeds niet naar wens. Zo zie je maar; vereist wat geduld...Godsamme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog een frontal nude!![]()
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Zullen wel erg eenzaam zijn en die computer geeft dan een illusie dat ze niet alleen zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2026 07:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat ook, maar als je zoiets zo serieus neemt dan ben je ook wel aardig ziek.
Die behoefte om iemand te hebben is wel normaal.quote:Op woensdag 6 mei 2026 13:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zullen wel erg eenzaam zijn en die computer geeft dan een illusie dat ze niet alleen zijn.
Vind de behoefte hierboven niet ziek. Maar het is wel zielig.
Lol als je dat mee naar de buitenwereld neemt ben je wel wat van het padje ja.quote:Op woensdag 6 mei 2026 13:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Die behoefte om iemand te hebben is wel normaal.
Maar een relatie aangaan met een computer en daar zelfs mee trouwen en ´´uit eten´´ gaan?
Dat gaat wel wat verder dan alleen die behoefte.
Nogal wat gedoe maar heb er twee die redelijk zijn gelukt als je de kleine foutjes negeert. De eerste is beetje raar gezien ze het topje op een vreemde manier uit doet en het bandje niet meer lijkt te bestaanquote:Op woensdag 6 mei 2026 12:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Godsamme.
Nu nog een frontal nude!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft FOK verlaten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |