| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Wat is haar geschatte leeftijd? Hoe lang is ze ongeveer? Wat voor lichaamsbouw heeft ze? Welke huidskleur of teint heeft ze? Welke kleur haar heeft ze? Hoe lang is haar haar? Welk kapsel past het beste bij haar? Welke oogkleur heeft ze? Welke gezichtsvorm heeft ze? Heeft ze sproeten, moedervlekjes of andere unieke kenmerken? Wat voor stijl kleding draagt ze het liefst? Welke kleuren draagt ze graag? Heeft ze tatoeages of piercings? Zo ja, welke? Welke uitstraling moet ze hebben (bijvoorbeeld elegant, stoer, vriendelijk, mysterieus)? Welke glimlach heeft ze? In welke omgeving wil je haar zien (strand, stad, natuur, studio)? Welke pose past het beste bij haar? Moet de afbeelding realistisch, artistiek of bijvoorbeeld fantasy-stijl zijn? Heeft ze accessoires, zoals sieraden, bril of hoed? Welke persoonlijkheid moet uit de afbeelding spreken? Wat is het allereerste dat jou aan haar zou moeten opvallen? |
En het resultaat natuurlijk!.quote:1. Tussen de 40 en 50
2. Tussen de 170 en 185
3. Slank / Atletisch / Goede benen, smalle taille
4. Blank
5. Blond / Donkerblond / Bruin
6. Half lang tot lang
7. Lang, waarbij ze haar haar natuurlijk mooi heeft staan.
8. Blauw / Blauw grijs
9. Ovaal
10. Nee, een moedervlekje kan.
11. Casual of in een mooie rode/witte jurk (zonder ondergoed)
12. Alle kleuren vind ze mooi
13. Nee
14. Sexy, Stoer, vriendelijk en zorgzaam.
15. Sexy glimlach
16. Ergens in de natuur.
17. Staand
18. Realistisch
19. nee
20 Aantrekkelijk
21. Haar glimlach en sexy platte buikje.
Fraaie dame.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:36 schreef Chandler het volgende:
Vandaag weer eens wezen spelen met AI en dacht laat ik AI mij eens 21 vragen stellen om middels mijn antwoorden mijn droomvrouw te tekenen. Zo gezegd zo gedaan..
De 21 vragen
[ code verwijderd ]
Mijn antwoorden
[..]
En het resultaat natuurlijk!.
[ afbeelding ]
En eerlijk is eerlijk, ze is om op te vreten!![]()
En nu jij?!
Kwa gezicht wel. Kwa lijf waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:58 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Fraaie dame.
Maar no way dat dat een gemiddelde dame van tussen de 40 en 50 is. Jij speelt vals of je AI programmatje is kapoet.
Geen idee hoe dit werkt, maar een knappe deerne hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:36 schreef Chandler het volgende:
Vandaag weer eens wezen spelen met AI en dacht laat ik AI mij eens 21 vragen stellen om middels mijn antwoorden mijn droomvrouw te tekenen. Zo gezegd zo gedaan..
De 21 vragen
[ code verwijderd ]
Mijn antwoorden
[..]
[ afbeelding ]
En nu jij?!
Dat buikje misschien niet maar die benen zeker wel mogelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:58 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Fraaie dame.
Maar no way dat dat een gemiddelde dame van tussen de 40 en 50 is. Jij speelt vals of je AI programmatje is kapoet.
Je hebt leeftijd 10 jaar ingevuld?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:50 schreef kun_bbongal het volgende:
Dit is wat mijn antwoorden gaf, klopt wel aardig
[ afbeelding ]
Waarom sleutelt ze aan je brommobiel?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:18 schreef Captain_Ghost het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij rolde deze uit bij chatgtp...
Evenbeeld (nou ja, bijna dan) van Michelle Pfeiffer.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:36 schreef Chandler het volgende:
De 21 vragen
[ code verwijderd ]
Mijn antwoorden
[..]
[ afbeelding ]
En nu jij?!
Wat waren jouw vragen dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:50 schreef kun_bbongal het volgende:
Dit is wat mijn antwoorden gaf, klopt wel aardig
[ afbeelding ]
Heeft niets met KINK te maken, dacht laat ik gewoon weer eens een luchtig topic maken.lquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:01 schreef Invisibli het volgende:
Ik heb dit als ideaalbeeld:
- 60 jaar
- Scheel
- 1.60cm
- Dubbel D hangborsten, het liefst ongelijk
- Kilo of 130
- O benen
- Bocheltje of zeer korte nek
- Warrig haar
- Slonzige kleding
- Spongebob pantoffels
- Haakneus
- Dikke lippen
- Puntige knieen
- Uitpuilend buikje met een te kort shirtje
Droomvrouw!
Edit: sorry zie nu dat dit geen onz is. Ach ieder zijn kink he!
Zeker een mooie vrouw maar echt zonde van die tatoeages.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
Heb die vragen copy pasted in chatgpt en ze één voor één aan mij laten stellen. Resultaat klopt wel, iemand waar ik op af zou stappen met de gedachte iemand als haar zie je hierna nooit meer
[ afbeelding ]
Houd daar zelf juist van. Maar moet wel bij de gehele vibe van de persoon passen. De AI was nog redelijk terughoudend met de tattoos, want mogen er van mij best wel meer zijn.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zeker een mooie vrouw maar echt zonde van die tatoeages.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Sapstengel op 03-05-2026 11:17:58 ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |