Ik spreek je nog wel als het kutweer is, je hebt net een takke eind gereden, je vrouw heeft goedbedoelde adviezen over het opzetten van een tent, en de kinderen jengelen "pappa, het begint steeds harder te regenen".quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef Bart2002 het volgende:
Ik snap ook niet van het optuigen dat dat "snel" zou moeten. Waarom moet het snel? En dat je daar dan een premium prijs voor betaalt. Dat is toch helemaal niet in de geest van kamperen.
Wij hebben al langere tijd een Kampa Brean Air tent voor 4 personen, bevalt prima hoor. Ook geen last met wind gehad en we hebben al genoeg weersomstandigheden meegemaakt.quote:
Dat zal dan de als eerste de oudste zijn, dan koop je daar gewoon een Quecha pop-up tentje voor.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:17 schreef Marsenal het volgende:
Groot steggelpunt is overigens formaat. Mijn kinderen willen allemaal graag hutjemutje bij elkaar, maar ik voel aan m'n watef dat ik volgend jaar opeens de oudste apart moet hebben omdat ze een vriendinnetje meeneemt ofzo
Nee joh, doe dat als je overtuigd kampeerder bent (geworden). Nu gewoon gaan voor gemak & niet te duur!quote:
lol.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:30 schreef XDo het volgende:
Ik zal het je makkelijk maken. Dit is wat je zoekt:
https://www.karstentravelstore.nl/karsten-family-plus.html
Die is erg cool ja. Ik ben van plan om volgend jaar de Pacific Coast Trail te lopen met dit geweldige ding:quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:53 schreef Farenji het volgende:
Heeft TS al een beslissing gemaakt? Dit is mijn tent, de MSR Hubba Hubba NX 2, prima trekkerstentje van 1.5 kg, maar eigenlijk heb ik een hekel aan kamperen, daar kom ik elke keer pas achter als ik weer op de camping sta, of eigenlijk vooral als ik op mijn lichtgewicht slaapmatje lig en niet kan slapen omdat het vergeleken met een echt bed toch best kut ligt.
[ afbeelding ]
Mooie tent. Praktisch en met geluk snel op te zetten. Beter dan opblaasbare denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die is erg cool ja. Ik ben van plan om volgend jaar de Pacific Coast Trail te lopen met dit geweldige ding:
https://backpackinglight.(...)d-1-ultralight-tent/
Dat denk ik ook. Maar is dan ook wel een tent om 6 uurtjes in te tukken en dan weer op te vouwen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:18 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Mooie tent. Praktisch en met geluk snel op te zetten. Beter dan opblaasbare denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |