Is het de normale gang van zaken dat als je een pakket dat via DPD wordt verzonden laat afleveren in een Budbee pakketkluis, dat het dan niet door DPD zelf in de pakketkluis gestopt wordt, maar dat ze het doorsturen naar een centraal magazijn van Budbee en dat een bezorger van Budbee het in de pakketkluis stopt?
Het bovenstaande lijkt nu te gebeuren met een bestelling die ik heb lopen. Daardoor duurt het extra lang (meerdere dagen in dit geval), voordat ik mijn pakketje krijg.
Nu was deze bestelling niet tijdskritisch, maar als het altijd zo gaat, dan lijkt het me voortaan beter om een DPD pakketpunkt als afleverlocatie te selecteren.
Iemand hier ervaring mee?