abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220674754
Wij hebben 1 slaapkamer muur van beton met een nis(?) van betonbloken.
Wij willen beide behangen met renovlies en er daarna een kleur op sauzen.

Ik zie alleen niet hoe ik moet behangen.

Heeft iemand tips hoe ik dit aanpak?

pi_220674808
Overlappen en insnijden.
Always professional.
Vakman pur sang
pi_220674816
Ik zou bij het behangen om de hoeken gaan en dat goed strak aandrukken / vouwen. Het vlak binnenin met een los stuk behang en dan de naden kitten
Dan zie je aan de buitenhoek een mooie lijn

En je kunt op de achterkant 2cm overlappen. En dan wat schuren op die manier is alles gedekt.

Als je na een buitenhoek een heel stuk muur hebt is er omheen behangen vaak niet te doen omdat niets recht is. In dit geval is het stukje muur heel kort. En zou ik het er omheen vouwen. Wel zorgen dat het overal goed vast zit.

[ Bericht 46% gewijzigd door Boris_Boef op 28-04-2026 22:26:20 ]
Watch me drijving!
pi_220676042
Bekijk deze YouTube-video

Zoiets?
Zelf doe ik zoiets nooit, want ik heb een gruwelijke hekel aan behangen/schilderen.
pi_220676057
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Overlappen en insnijden.
Always professional.
Dat werkt weer niet mooi met glasvezelbehang heb ik ervaren... :{
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220676166
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:22 schreef Chandler het volgende:

[..]
Dat werkt weer niet mooi met glasvezelbehang heb ik ervaren... :{
Jawel, doorsnijden door beide vellen, van ligt ie strak aan elkaar
Vakman pur sang
pi_220676324
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Jawel, doorsnijden door beide vellen, van ligt ie strak aan elkaar
Dan moet ik blijven oefenen dus... :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')