abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220671678
Galaxy S24 met twee sims, werk- en priveprofiel.
Het werkprofiel heeft ook microsoft apps en accountgegevens maar die mag ongemoeid blijven.

Het gaat met name om het priveprofiel met alle MS-accounts die op het toestel staan. De accounts in het toestel heb ik al verwijderd, evenals de apps, maar als ik een app als Teams of Outlook installeer staan m'n accounts er gewoon weer tussen. Ik heb het idee dat deze gegevens ergens diep in het systeem zijn weggestopt, maar ik heb geen idee waar.

Iemand?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_220671741
Misschien nog actieve sessies in je browser waardoor de apps zichzelf weer kunnen aanmelden? Even alle cookies weggooien dus.
pi_220672532
Kan je niet het gehele toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen?
pi_220672772
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 17:18 schreef KvanG het volgende:
Kan je niet het gehele toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen?
Ja, leuk. En weer anderhalve week aanklooien om alles weer werkend te krijgen...

Kanon-mug.

Ik heb liever een gerichte oplossing.
pi_220672775
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:10 schreef Farenji het volgende:
Misschien nog actieve sessies in je browser waardoor de apps zichzelf weer kunnen aanmelden? Even alle cookies weggooien dus.
Ga ik proberen.
pi_220783490
Je kan ook Thunderbird van Mozilla installeren en daarbinnen je MS-accounts/mail ipv Outlook.

https://www.mozilla-nl.org/nl/projecten/thunderbird
pi_220792546
Je kan ook in je microsoft security profiles zien welke devices de accounts staan als ik me niet vergis en ze ook vandaaruit verwijderen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')