abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220947612
Geweldige aflevering weer. *O* En wat een werk maken zij er van, altijd lettend op de materialen. Moet lachen om hoelang ze vaak de materialen staan te bevoelen en bekijken. Hij met een gelukkige smile op zijn gezicht en zij in tranen, échte liefde voor het vak. ^O^ Het zal wel kostbaar worden allemaal want iets op laten knappen is best wel prijzig denk ik zo. Lekker kleurrijk en tóch past het allemaal bij elkaar. Je weet toch niet wat je ziet nadat een bepaalde ruimte zó is opgeknapt. _O_ Gewoon onherkenbaar, die mensen weten wat ze doen en ik ben helemaal weg van het stel. *;
Ik heb vroeger ook potten gebakken en sieraden gemaakt, samen met mijn man en dan kom je vanzelf in een artistiek kringetje terecht. Allemaal leuke mensen. :s)
pi_220951819
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:31 schreef Chea49 het volgende:
Geweldige aflevering weer. *O* En wat een werk maken zij er van, altijd lettend op de materialen. Moet lachen om hoelang ze vaak de materialen staan te bevoelen en bekijken. Hij met een gelukkige smile op zijn gezicht en zij in tranen, échte liefde voor het vak. ^O^ Het zal wel kostbaar worden allemaal want iets op laten knappen is best wel prijzig denk ik zo. Lekker kleurrijk en tóch past het allemaal bij elkaar. Je weet toch niet wat je ziet nadat een bepaalde ruimte zó is opgeknapt. _O_ Gewoon onherkenbaar, die mensen weten wat ze doen en ik ben helemaal weg van het stel. *;
Ik heb vroeger ook potten gebakken en sieraden gemaakt, samen met mijn man en dan kom je vanzelf in een artistiek kringetje terecht. Allemaal leuke mensen. :s)
Hele leuke afleveringen weer! Zit stiekem al vooruit te kijken. Maar die keuken in aflevering twee is prachtig met die ronde lades, en de kleuren creme met rood. Ook die 100-jaar oude lampen met messing fittingen heel creatief hergebruikt. Heb hier nog een meer dan een eeuw oud ganglampje van mijn grootouders van glas in lood met net zo'n fitting, staat ergens voor de sier, want ophangen durf ik dat niet.. :D
pi_220951828
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:43 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hele leuke afleveringen weer! Zit stiekem al vooruit te kijken. Maar die keuken in aflevering twee is prachtig met die ronde lades, en de kleuren creme met rood. Ook die 100-jaar oude lampen met messing fittingen heel creatief hergebruikt. Heb hier nog een meer dan een eeuw oud ganglampje van mijn grootouders van glas in lood met net zo'n fitting, staat ergens voor de sier, want ophangen durf ik dat niet.. :D
Gewoon de zijkant van een kerkbank ergens afslopen, draadje eraan, ophangen in de gang en hop heb je oma's lampie! *G*
pi_220951851
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:45 schreef Blues het volgende:

[..]
Gewoon de zijkant van een kerkbank ergens afslopen, draadje eraan, ophangen in de gang en hop heb je oma's lampie! *G*
Hahaha, Keith bedacht het en liet het ook doen door een vakman.
  donderdag 4 juni 2026 @ 23:48:12 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220962013
Die badkamer. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 5 juni 2026 @ 23:16:07 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220968843
Blijft leuk om te volgen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 5 juni 2026 @ 23:22:25 #32
501914 Flory-
met streepje!
pi_220968882
Superleuk stel en heerlijk om te volgen :D

We hebben alles vooruitgekeken dus wachten al op het volgende seizoen.
It's weird being the same age as old people
pi_220968909
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2026 23:48 schreef golfer het volgende:
Die badkamer. _O-
Kerkbanken verticaal tegen de muur en lekker zwart verven.. :D
pi_220971152
Jammer dat ze de badkamer helemaal zwart hebben geverfd, maakt het geheel zó donker. Wand met de rugleuningen van de kerkbanken prima hergebruikt. ^O^ Schemerlamp die zij zelf bekleedde ook erg mooi geworden alleen de gouden slierten eraan iets te lang. De zelfgemaakte kaarskandelaar ook mooi geworden en dat voor de eerste keer. Die man heeft wél talent voor het pottenbakken hoor. ^O^
Zitten ze later lekker te borrelen in hun eigen badkamer, is toch heerlijk om te zien! _O-
pi_220991784
Mooi einde van deze serie. Verkoop van alle spullen van beiden, vooral veel kleding van Marj die in de loop der jaren veranderd is van kledingstijl. Erg veel verkocht, geen eindbedrag genoemd. Omgeving heeft veel bewondering voor het stel dat deze enorme verbouwing toch maar op zich heeft durven nemen. En natuurlijk weer veel traantjes bij beiden. Na deze serie ga ik toch anders aankijken tegen de Nederlandse programma´s met verbouwingen. ;)
  dinsdag 9 juni 2026 @ 09:39:52 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220991999
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 09:25 schreef Chea49 het volgende:
Mooi einde van deze serie.
Vanavond is het gewoon weer op tv.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220992011
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 09:39 schreef golfer het volgende:

[..]
Vanavond is het gewoon weer op tv.
O, ging er vanuit dat het afgelopen was voor nu met de verkoop van al die spulletjes van hen zelf. Blij dat het dan nog even doorgaat. *O* *O* *O*
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:29:57 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220994005
En ook morgen nog een aflevering en dan barst daarna het voetbalgeweld los.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220994413
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 09:25 schreef Chea49 het volgende:
Mooi einde van deze serie. Verkoop van alle spullen van beiden, vooral veel kleding van Marj die in de loop der jaren veranderd is van kledingstijl. Erg veel verkocht, geen eindbedrag genoemd. Omgeving heeft veel bewondering voor het stel dat deze enorme verbouwing toch maar op zich heeft durven nemen. En natuurlijk weer veel traantjes bij beiden. Na deze serie ga ik toch anders aankijken tegen de Nederlandse programma´s met verbouwingen. ;)
Oh, helemaal gemist, serie 3 staat er ook al op! *O*
  dinsdag 9 juni 2026 @ 23:43:29 #40
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220997954
Ach, de draaischijf van de inmiddels overleden John.
Mooi hergebruikt voor porcelein.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 9 juni 2026 @ 23:56:17 #41
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220998032
Wat een werk. Dat zeil aan elkaar naaien.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220999960
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 23:56 schreef golfer het volgende:
Wat een werk. Dat zeil aan elkaar naaien.
Welk zeil? :?
pi_221000022
Die uitzending heb ik nog niet gezien, snel even bekijken of is die aflevering niet via de gewone kanalen?
  woensdag 10 juni 2026 @ 15:03:28 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221002083
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:24 schreef Chea49 het volgende:
Die uitzending heb ik nog niet gezien, snel even bekijken of is die aflevering niet via de gewone kanalen?
Gewoon gisteravond uitgezonden op NPO1.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 10 juni 2026 @ 23:30:56 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221005110
Die geweien vind ik niet mooi.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221007441
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 15:03 schreef golfer het volgende:

[..]
Gewoon gisteravond uitgezonden op NPO1.
Had het opgenomen maar vergeten af te kijken! 8)7
Inderdaad wat een werk met dat meterslange zeil. Vraag mij alleen af of dat niet vol met water gaat lopen na een regenbui die daar zo´n beetje elke dag wel voor komt. Ook al die vachten op die stenen bank moeten ze steeds weghalen bij een buitje. Maar het ziet er wel erg gezellig uit. ^O^
  vrijdag 12 juni 2026 @ 00:50:15 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221015565
Nog een uitzending bekeken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 12 juni 2026 @ 01:07:10 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221015585
Wow, dat mannenkoor. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221018240
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 23:30 schreef golfer het volgende:
Die geweien vind ik niet mooi.
Die hadden ze niet op beide muren moeten hangen met de geweien in elkaar. 1 Muur was voldoende geweest maar ook ik ben niet zo weg van dieren aan de muren.
De gele deur en brievenbus wel weer apart vind ik. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')