abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220666405
Ik heb een kast van Ikea, die alweer wat jaartjes oud is, maar zeer degelijk. Nu kon ik door een verhuizing nog een paar delen krijgen, inclusief deurtjes. Alleen mis ik de deurstoppertjes.

Weet iemand of deze nog te krijgen zijn?
Zo heel bijzonder is het ook niet, met een kleine schroef en een stukje kunststof er omheen, heb je hetzelfde effect. Maar wat kan ik gebruiken voor zo'n rubberen ring om de schroef?

pi_220666414
Kun je dit soort onderdelen niet gewoon gratis afhalen bij Ikea zelf?
pi_220666620
quote:
Godverdomme! Die had ik ook net gevonden!

Volgende keer eerst het topic lezen. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220667151
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 17:11 schreef YoopY het volgende:
Kun je dit soort onderdelen niet gewoon gratis afhalen bij Ikea zelf?
https://www.ikea.com/nl/nl/customer-service/spare-parts/

Het wordt ook thuis bezorgd.
pi_220667281
Die van Amazon lijken er heel erg op, bedankt, denk dat ik die ga bestellen. Ze zijn overigens wel een stuk dikker dan die van Ikea. Maar volgens mij moet het wel passen.

Voor wat betreft reserveronderdelen van Ikea zelf, ik weet niet of ze dit nog hebben. De kast waarover ik het heb, is zeker 20 jaar oud. Maar ik zal kijken of ze deze nog hebben.
pi_220667397
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 19:45 schreef Jeroen68 het volgende:
Die van Amazon lijken er heel erg op, bedankt, denk dat ik die ga bestellen. Ze zijn overigens wel een stuk dikker dan die van Ikea. Maar volgens mij moet het wel passen.

Voor wat betreft reserveronderdelen van Ikea zelf, ik weet niet of ze dit nog hebben. De kast waarover ik het heb, is zeker 20 jaar oud. Maar ik zal kijken of ze deze nog hebben.
Kijk even naar de vorige reactie. Je kunt het online bestellen en wordt gewoon aan huis geleverd.

Hoe lui wil je worden? :+
pi_220667534
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 19:58 schreef YoopY het volgende:

[..]
Kijk even naar de vorige reactie. Je kunt het online bestellen en wordt gewoon aan huis geleverd.

Hoe lui wil je worden? :+
Geef dan de link naar die onderdelen, want ik krijg het zo ook niet gevonden.
pindazakje
pi_220668095
IKEA geeft ook aan: “Kun je niet vinden wat je zoekt? Neem contact met ons op om te zien of we je kunnen helpen.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')