Kapotte schokdempers door onze slechte wegenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ben geen Belg, maar ook dit snap ik niet.
En flats.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kapotte schokdempers door onze slechte wegen
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:32 schreef Karzai het volgende:
https://www.radioviainter(...)15/1-wie-is-willem-i
hmm , geschiedenis podcast het verlies van Belgie, hier wordt het allemaal piekfijn uitgelegdquote:Op zaterdag 2 mei 2026 00:54 schreef spapaars het volgende:
Overigens vind ik de (Vlaamse) Belgen prima mensen, ze moeten alleen wat meer uit hun schulp (schelp) kruipen.
zijn over het algemeen prima mensenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 00:54 schreef spapaars het volgende:
Overigens vind ik de (Vlaamse) Belgen prima mensen, ze moeten alleen wat meer uit hun schulp (schelp) kruipen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |