abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220651762
Wanneer je een H&M account aanmaakt. Code kan je vinden in de app.

Als ex klant kreeg ik 2 maanden. Nieuwe klanten krijgen er 3.

@jigggy
pi_220651771
Dankjewel, goeie tip.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220651880
Wat ook werkt is om bij een van die key websites een abbo voor een jaar afsluiten via vpn.
Negeria 1 jaar is een tientje

Heb ik gehoord iig :P
Twiddel
pi_220651940
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:03 schreef summer2bird het volgende:
Wat ook werkt is om bij een van die key websites een abbo voor een jaar afsluiten via vpn.
Negeria 1 jaar is een tientje

Heb ik gehoord iig :P
Sommige werken met VPN, andere dan weer niet.

Ben benieuwd, straks eens checken. Ik luister nu muziek en geen zin om uit te loggen
pi_220652000
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:03 schreef summer2bird het volgende:
Wat ook werkt is om bij een van die key websites een abbo voor een jaar afsluiten via vpn.
Negeria 1 jaar is een tientje

Heb ik gehoord iig :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:17 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Sommige werken met VPN, andere dan weer niet.

Ben benieuwd, straks eens checken. Ik luister nu muziek en geen zin om uit te loggen
Als het werkt is het geweldig heb dat ook jaren gedaan, maar nu doet spotify moeilijk soms...
Ik ga nu over op iets anders denk ik, youtube music werkt redelijk.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220653869
Mijn favoriete black metal bands staan niet op spotify
pi_220656438
Wat is het voordeel van premium dan, ik heb altijd de gratis versie.
Ja af en toe reclame ertussen maar dat boeit me niet, tenzij het bloedirritante is die zitten er soms ook bij.
Maar daar ga ik dus echt niet voor betalen. En 3 maanden gratis is kut want die zijn zo voorbij.
pindazakje
pi_220656455
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 09:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is het voordeel van premium dan, ik heb altijd de gratis versie.
Ja af en toe reclame ertussen maar dat boeit me niet, tenzij het bloedirritante is die zitten er soms ook bij.
Maar daar ga ik dus echt niet voor betalen. En 3 maanden gratis is kut want die zijn zo voorbij.
Kwaliteit is de grootste winst, maar dan moet je wel fatsoenlijk geluid hebben staan anders hoor je dat niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zondag 26 april 2026 @ 09:29:47 #10
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220656524
quote:
3s.gif Op zondag 26 april 2026 09:22 schreef vosss het volgende:

[..]
Kwaliteit is de grootste winst, maar dan moet je wel fatsoenlijk geluid hebben staan anders hoor je dat niet.
Gebruik het alleen in de auto via android auto.
pindazakje
pi_220656532
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 09:29 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Gebruik het alleen in de auto via android auto.
Daar kun je ook goede speakers in hebben zitten toch
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zondag 26 april 2026 @ 09:37:26 #12
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220656605
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2026 09:31 schreef vosss het volgende:

[..]
Daar kun je ook goede speakers in hebben zitten toch
Ik heb ze wel ooit vervangen toen ik mijn auto kocht omdat het originele geluid kut was vergeleken met wat ik gewend was in de vorige. En dat verschil is goed te horen. Maar ik kan eens testen of ik de premium spotify beter vind klinken, waarschijnlijk hoor ik het verschil amper want zo'n audio neuker ben k nou ook weer niet.
pindazakje
  zondag 26 april 2026 @ 09:37:29 #13
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220656607
Ik kreeg geen mention, maar wil je wel bedanken voor de tip.
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 09:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is het voordeel van premium dan, ik heb altijd de gratis versie.
Ja af en toe reclame ertussen maar dat boeit me niet, tenzij het bloedirritante is die zitten er soms ook bij.
Maar daar ga ik dus echt niet voor betalen. En 3 maanden gratis is kut want die zijn zo voorbij.
Bloedirritante nutteloze Univéreclames over hoe ik een feyenoorder ben.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 26 april 2026 @ 09:39:44 #14
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220656634
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 09:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik kreeg geen mention, maar wil je wel bedanken voor de tip.
[..]
Bloedirritante nutteloze Univéreclames over hoe ik een feyenoorder ben.
Ken ik niet, misschien afhankelijk van welke muziek je luistert.
Maar deze blijft veruit de ergste die ik ooit gehad heb

KLB / Klote Leffe 0.0 reclame op Spotify
pindazakje
pi_220656645
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 09:37 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Ik heb ze wel ooit vervangen toen ik mijn auto kocht omdat het originele geluid kut was vergeleken met wat ik gewend was in de vorige. En dat verschil is goed te horen. Maar ik kan eens testen of ik de premium spotify beter vind klinken, waarschijnlijk hoor ik het verschil amper want zo'n audio neuker ben k nou ook weer niet.
Dan denk ik dat je het niet hoort.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zondag 26 april 2026 @ 10:18:17 #16
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220656949
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 09:39 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Ken ik niet, misschien afhankelijk van welke muziek je luistert.
Maar deze blijft veruit de ergste die ik ooit gehad heb

KLB / Klote Leffe 0.0 reclame op Spotify
Is op de radio als ik weer eens moet switchen tussen NPO Blend en 538 Party.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')