Back to The Futurequote:Inside Putin's Russia: 'We're cut off from the outside world' | BBC News
quote:Op vrijdag 24 april 2026 11:16 schreef SpecialK het volgende:
Straks ineens bepaalde accounts op fok die niets meer posten
Fok.ruquote:Op vrijdag 24 april 2026 11:16 schreef SpecialK het volgende:
Straks ineens bepaalde accounts op fok die niets meer posten
Bekijk deze YouTube-videoquote:BREAKING: Russia Cuts Internet Access for Security, Says Vladimir Putin \ AC15
Schijt peuken.quote:Op vrijdag 24 april 2026 11:37 schreef michaelmoore het volgende:
De waarheid is ,
Poetin schijt peuken voor de discussies onder de eigen bevolking over de 3 daagse speciale militaire operatie
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Rusland doet dit zelf he, het is niet zo dat het Westen de stekker er uitgetrokken heeft.quote:Op vrijdag 24 april 2026 13:08 schreef Starhopper het volgende:
Nu nog alle telefoonzendmasten uitschakelen![]()
![]()
Ja dat weet ik. Daarom zeg ik dat ze ook de telefoonzendmasten moeten uitschakelen. Want daar kunnen de Ruzzen nog op communiceren met elkaarquote:Op vrijdag 24 april 2026 14:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Rusland doet dit zelf he, het is niet zo dat het Westen de stekker er uitgetrokken heeft.
games is niet navigeren en insta kijken in de metro en online kopenquote:Op vrijdag 24 april 2026 14:38 schreef epicbeardman het volgende:
Ze spelen nog gewoon poe en andere games hoor
van mij mogen ze ook wel internetten in de metro die Russische snolletjesquote:Op vrijdag 24 april 2026 14:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Daarom zeg ik dat ze ook de telefoonzendmasten moeten uitschakelen. Want daar kunnen de Ruzzen nog op communiceren met elkaar
Helaas, zou echt genieten zijn als ze niet meer kunnen Counter Strikenquote:Op vrijdag 24 april 2026 14:38 schreef epicbeardman het volgende:
Dat gaat via VPN , dat mag niet daarquote:Op vrijdag 24 april 2026 14:38 schreef epicbeardman het volgende:
quote:Kan ik getraceerd worden als ik VPN gebruik?
Nee, je kunt niet getraceerd worden wanneer je een VPN gebruikt.
Verbinding maken met een VPN-server versleutelt je verkeer en maskeert je IP-adres, waardoor het onmogelijk wordt voor je internetprovider en andere bedreigende partijen om je te identificeren.
Poetin die gebruikt zelf geen internetquote:Op vrijdag 24 april 2026 19:16 schreef the-eye het volgende:
Internet afsluiten gaat echt te ver. Primaire behoefte
Omdat de blokkade niet werkt.quote:Op zaterdag 25 april 2026 12:26 schreef Hathor het volgende:
Hoe kan het dan dat ik nog steeds volop Russische accounts actief zie in WoW?
vanwege het gebruik van VPN in vaste verbindingenquote:Op zaterdag 25 april 2026 12:26 schreef Hathor het volgende:
Klootzakken waren de Russen altijd al in WoW, maar ze waren wel goed in vechten.quote:Op zaterdag 25 april 2026 12:26 schreef Hathor het volgende:
nee , ze zijn niet goed in vechten, ze waren met miljoenen, maar nu niet meerquote:Op zaterdag 25 april 2026 17:58 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Klootzakken waren de Russen altijd al in WoW, maar ze waren wel goed in vechten.
Dat zal best kunnen, maar in mijn tijd deden die Russische spelers weinig anders dan het westen constant te bullyen 24/7. Het viel me altijd tegen dat er zo weinig weerstand was, veel mensen gaven meteen op met zo’n “just lose fast, go next” mentaliteit. Alles draaide om efficiëntie. Daar werd ik echt boos om want ik wilde juist wel vechten. Maar ja, dat lukt niet als de helft van je team AFK is.quote:Op zaterdag 25 april 2026 18:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee , ze zijn niet goed in vechten, ze waren met miljoenen, maar nu niet meer
er zijn er al meer dan een miljoen dood
Je overdrijft het een beetje, die gasten hebben blijkbaar gewoon een goede samenwerking (wellicht premades), maar ze zijn inderdaad effectief in BG's. Kan ook komen omdat de doorsnee Europeanen niet zo fanatiek zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:58 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Klootzakken waren de Russen altijd al in WoW, maar ze waren wel goed in vechten.
Die gasten hebben jarenlang kunnen oefenen in WoW en nu trekken ze altijd in groepen met overpowered gear en bullyen ze het Westen keer op keer.
Laat zien wat voor zwakke clowns het Westen eigenlijk is en dat zie je haarscherp terug in WoW.
"Just give up. Just lose and go next game"
het oorlog voeren van soldaat tegen soldaat is nu voorbij , we kunnen op afstand elkaars steden vernietigenquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:49 schreef -Deluzion- het volgende:
WoW heeft me wel geleerd dat de cultuurverschillen tussen Rusland en het Westen echt enorm zijn.
Russen vinden oorlog voeren prachtig en gaan er vol voor, met enorme aantallen en als 1 unit alles kapot maken. Dat werkte in WoW altijd perfect, omdat het Westen nooit een goed antwoord had en zich gewillig liet slachten, maar ondertussen wel constant zat te janken op de forums.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |