abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220643147
Heb jij wel eens een goed doel gesteund, dan wel een bijdrage geleverd aan een crowdfunding-actie?
En zo ja, waarom? Misschien omdat je je er betrokken bij voelt, omdat het je aan je hart gaat, of misschien omdat je gewetensbezwaren krijgt, als je niet tenminste 1 goed doel steunt?

Zelf steun ik Stichting Le Woef, een stichting die vnl. in het buitenland kansarme en zwerfhonden opvangt, en ze naar Nederland brengt, om ze daar een beter bestaan te geven, door ze een nieuw baasje te geven.

Hier wat links naar enkele crowdfunding websites:
https://4fund.com/nl/catalog
https://www.doneeractie.nl/acties
https://www.doneerveilig.nl/inzamelingsacties
https://www.findnfund.com/projects
https://www.geef.nl/nl/acties/trending
https://www.gofundme.com/discover
https://gogetfunding.com/
https://www.indiegogo.com/en
https://www.kickstarter.com/
https://steunactie.nl/acties
https://supp.to/nl/projecten


En welke goede doelen en/of crowdfunding-acties steun jij/heb je gesteund?

[ Bericht 29% gewijzigd door Forumtijger op 24-04-2026 07:58:10 ]
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
pi_220643185
Donateur ben ik van:
- KWF
- Aids fonds
- Natuurmonumenten

Crowdfunding-acties doe ik in principe niet aan, slechts bij zeer hoge uitzondering.
pi_220643207
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 07:38 schreef Forumtijger het volgende:
En zo ja, waarom?
En zo nee, waarom niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')