Waarom bieden de engelsen hun excuses niet aan naar de schotten toe? Ze zijn natuurlijk gigantisch onderdrukt eeuwen geleden. Ik denk zelf dat ze zich net als de donkere mens zich altijd minderwaardig en depressief voelen totdat ze allemaal veel geld ontvangen hebben.
Je denkt vast dat je een goede grap maakt, maar als je de recente geschiedenis induikt, vind je wel voorbeelden waarin Engeland excuses heeft aangeboden voor misstappen verder terug in de geschiedenis.