Wasdah?quote:Op woensdag 22 april 2026 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter doe je burst cardio dan endurance.
"Ik wist niet eens dat ik zo'n account had".quote:Op woensdag 22 april 2026 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
"Opgelet Fles! Je MyMediaMarkt account gaat verdwijnen!"
Die hele winkel bestaat hier in Deventer niet eens meer. En geen idee hoe lang al niet meer. Donder maar op met je account
Het is ook een chinese webshop gewordenquote:Op woensdag 22 april 2026 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
"Opgelet Fles! Je MyMediaMarkt account gaat verdwijnen!"
Die hele winkel bestaat hier in Deventer niet eens meer. En geen idee hoe lang al niet meer. Donder maar op met je account
quote:In July 2025, JD.com agreed to acquire German electronics retailer Ceconomy, parent of MediaMarkt and Saturn, for US$2.5 billion (¤2.2 billion).[40] By November 2025, JD.com had successfully secured a majority stake of over 70% in the company.[41]
quote:JD.com, Inc., also known as Jingdong Group (Chinese: 京东集团; pinyin: Jīngdōng Jítuán), formerly called 360buy,[6] is a Chinese e-commerce company headquartered in Beijing.
Ik ben net begonnen aan de Netflix serie Blind Sherlock. Best boeiende eerste aflevering.quote:Op woensdag 22 april 2026 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer tijd voor Het Verhaal van Nederland.
Hopelijk verwijderen ze het voordat ze gehackt wordenquote:Op woensdag 22 april 2026 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Ik wist niet eens dat ik zo'n account had".
hehe.quote:Op woensdag 22 april 2026 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopelijk verwijderen ze het voordat ze gehackt worden
Je doet tegenwoordig niet meer mee hoor als je geen account hebt bij een gehackt bedrijfquote:Op woensdag 22 april 2026 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopelijk verwijderen ze het voordat ze gehackt worden
hackers weten inmiddels meer over mij dan ikzelfquote:Op woensdag 22 april 2026 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je doet tegenwoordig niet meer mee hoor als je geen account hebt bij een gehackt bedrijf
Grote kans inderdaad.quote:Op woensdag 22 april 2026 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
hackers weten inmiddels meer over mij dan ikzelf
Handig als je eens een wachtwoord bent vergeten.quote:Op woensdag 22 april 2026 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
hackers weten inmiddels meer over mij dan ikzelf
Iedereen heeft weleens een smsje/belletje oid gehadquote:Op woensdag 22 april 2026 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je doet tegenwoordig niet meer mee hoor als je geen account hebt bij een gehackt bedrijf
wachtwoord: wachtwoordquote:Op woensdag 22 april 2026 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Handig als je eens een wachtwoord bent vergeten.
Nee maar goed, iedereen doet dus mee. Lekker inclusiefquote:Op woensdag 22 april 2026 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 22 april 2026 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
Vandaag een nieuwe skill geleerd en nu ben ik super cool. Zelf de batterijen van mijn auto omgewisseld om de auto weer te kunnen starten en daarna de batterijen weer in de originele positie geplaatst. I am mechanic, me
CC nummer is ook altijd zo'n lastige om te onthouden, en meestal heb je geen zin om heel dat pasje te gaan pakkenquote:Op woensdag 22 april 2026 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Handig als je eens een wachtwoord bent vergeten.
wachtwoord manager, met CC erin opgeslagenquote:Op woensdag 22 april 2026 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
CC nummer is ook altijd zo'n lastige om te onthouden, en meestal heb je geen zin om heel dat pasje te gaan pakken
witte draadloze sonyquote:Op woensdag 22 april 2026 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat voor koptelefoon voor pc of laptop gebruiken jullie?
eentje van URGOODSquote:Op woensdag 22 april 2026 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eigenlijk zelden eentje, heb wel een bedrade Sony koptelefoonquote:Op woensdag 22 april 2026 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |