Dat komt vooral door de nieuws waarde van slecht nieuws, dat trekt aan ofzo.
Neem de aanhoudende droogte, al een paar berichten geweest, natuur droogt uit, drinkwater en grondwater tekorten, droogste april sinds tijden.
Nu valt er heel veel water, en geen enkel bericht erover!!
Maar dan een item!
Grondwater weer op peil!
Natuurgebieden groeien en bloeien weer!
Maar nee hoor, alleen maar het slechte brengen, nooit het goede.
De meer naïeve mens ziet dat niet en denkt dus dat het echt kut is allemaal
Vakman pur sang