Ik was altijd wel een nachtmens.. Lang opblijven en productief worden wanneer de rest gaat slapen. Was vaak wel tot 2-3 uur wakker en de volgende ochtend dan om 7 weer op, geen probleem.
Sinds 1-2 jaar verschuift dit wel naar de dag, of beter gezegd, de ochtend. Vind het lastig om echt vroeg op te staan, maar de dagen dat het lukt om 5 of 6 naast m'n bed te staan voelen wel echt lekker aan.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.