Vind je dat eerlijk en rechtvaardig dat iemand met een psychose gediscrimineerd en afgestoten wordt ongeacht wat hij doet tijdens zijn psychoses? Het is immers niet zijn schuld dat hij psychose krijgt en als hij gediscrimineerd en afgestoten raakt dan kan de gevolgen heel ernstig zijn voor die persoon. Hij kan dakloos raken en sterven.quote:Op maandag 20 april 2026 10:01 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb sterk de indruk dat je continu zoekt naar bevestiging en dat je op zoek bent naar goede referenties. Verder heb ik het gevoel dat je vaak de schuld bij de ander neerlegt en volhardt in je eigen mening. Zo beschrijf je dat je het niet eerlijk vindt dat familie en vrienden je hebben uitgespuugd. Nou, ik moet zeggen, als een familielid of vriend zich in de criminaliteit begeeft en aan de drugs gaat, wil ik niets meer met die persoon te maken hebben en moet er heel wat gebeuren voordat ik iets weer tegen hem ga zeggen.
En over het psychosedeel: het ligt eraan wat je doet tijdens een psychose. Als je jezelf afsluit en de stilte opzoekt, zal niemand je discrimineren of negeren. Als je agressief wordt, kan ik me goed voorstellen dat anderen zeggen: bekijk het maar. Wat de reden ook is, dat voel ik ook zo.
10% van de opbrengsten voor mijn boek, tot nu toe heb ik een aantal keer een paar honderd euro gekregen per jaar.quote:Op maandag 20 april 2026 10:27 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Je krijgt geen geld voor je boeken? En wat de stigma's betreft: die heb je juist door je posts hier zelf erger gemaakt. Sinds jij hier actief bent, heb ik een heel raar beeld hierover gekregen.
Hoe ben jij op radio en tv gekomen? Ben je een BN’er?quote:Op maandag 20 april 2026 10:49 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
En als deze wegzakt, komt er weer een ander konijn uit de hoge hoed, zolang het maar alleen maar over zichzelf gaat.
Tja, maar goed je doet je best eens op een onderwerp dat niet veel mensen zullen kennen.quote:Op maandag 20 april 2026 10:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je had je die moeite dan ook net zo goed kunnen besparen, TS is niet werkelijk geinteresseerd in dat alles.
hoe is dit relevant voor dit topic?quote:Op maandag 20 april 2026 10:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoe ben jij op radio en tv gekomen? Ben je een BN’er?
Relevantie?quote:Op maandag 20 april 2026 10:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoe ben jij op radio en tv gekomen? Ben je een BN’er?
Ik heb 28 april gesprek voor vrijwilligerswerk en ik heb een zaak waar ik schadevergoeding verwacht te krijgen als ik win.quote:Op maandag 20 april 2026 11:04 schreef miss_sly het volgende:
Je wil niet toekomen aan werken aan jezelf, en dus zoek je telkens (al dan niet werkelijke) mogelijkheden om 'anderen te helpen'. Bemoei je niet met anderen en hun problemen, wamt je hebt er genoeg van jezelf. Ga met jezelf aan de slag. Maak iets van jezelf.
Dat is NIET 'werken aan jezelf'quote:Op maandag 20 april 2026 11:10 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb 28 april gesprek voor vrijwilligerswerk en ik heb een zaak waar ik schadevergoeding verwacht te krijgen als ik win.
Wat nog meer moet ik doen? Ik ga weer naar de sportschool en ik ga vrijwilligerswerk doen. Wat nog meer moet ik doen om ‘aan mezelf te werken’? Ik spreek al een GGZ psycholoog en psychiater. Ik ben in behandeling bij Altrecht. Ken je Altrecht?quote:Op maandag 20 april 2026 11:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is NIET 'werken aan jezelf'
Allebei?quote:Op maandag 20 april 2026 11:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik spreek al een GGZ psycholoog en psychiater.
Ik heb nooit gezegd dat ik BN’er ben toch? Zeker niet nu.quote:Op maandag 20 april 2026 11:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Relevantie?
Verder ben jij ook geen BN-er. Al zou het totaal niks uitmaken als je dat wel was.
Ja, ik heb donderdag weer gesprek met de psycholoog en ik slik elke dag antipsychotica.quote:
Hoe kun je ze allebei spreken?quote:Op maandag 20 april 2026 11:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, ik heb donderdag weer gesprek met de psycholoog en ik slik elke dag antipsychotica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |