👎quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:59 schreef Seven. het volgende:
Wij gaan vanavond naar de bioscoop, voor het eerst in jaren!
Ik vond eigenlijk dat de eerste helft wel wat korter mocht. Het gaat uiteindelijk om de band die hij opbouwt met Rocky, en hoe die band juist zorgt dat hij andere keuzes maakt.quote:Op zondag 19 april 2026 00:15 schreef PieterDeRijcke het volgende:
De tweede helft kon wel wat korter ja.
Verders prima film.
Het is natuurlijk geen "Interstellar" of "Alien"quote:Op zondag 19 april 2026 11:14 schreef junkiesietze het volgende:
Goeie film ja
moet wel zeggen dat het met rocky af en toe een beetje te cute was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 april 2026 11:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen "Interstellar" of "Alien"
Prima film voor een breed publiek, ook als je niet into SciFi bent.
Gezien de filmduur zou ik wel een plaspauze vooraf inplannen en een grote popcorn bestellen.
Spoiler:Sommige shots dacht ik wel, ok hiermee willen ze de nieuwe Interstellar worden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
quote:Op zondag 19 april 2026 12:13 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Sommige shots dacht ik wel, ok hiermee willen ze de nieuwe Interstellar worden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |