Gisteren niet gegeten, maar zonet wel iets gegeten en gedronken. Ik was van plan dit weekend te gaan lezen, maar dat is helemaal getorpedeerd. Film of spel zou kunnen helpen, boodschappen durf ik niet te doen. Ik durf het huis niet echt uit vandaag, anders was ik misschien gaan wandelen. Kastje opruimen is geen slecht idee, ik moet wel wat plek maken links en rechts.quote:Op zaterdag 18 april 2026 13:02 schreef Koettie het volgende:
Maandag is pas maandag, zou het stap voor stap houden. Al (goed) gegeten vandaag? Je kan alvast een film of een game of whatever uitzoeken om vanavond te doen, even rustig wat boodschappen, dat ene kastje opruimen waar je je al tijden aan ergert. Even je hoofd wat leger en wat rust in je lichaam.
Dat je op standje 'overleven' staat, is volkomen logisch. Over het weekend: probeer het niet in z'n geheel te overzien. Deel het op in kleine stukjes. Plan activiteiten in die je dwingen om uit je eigen hoofd te blijven, al is het maar een wandeling of iets kleins. Het hoeft niet productief te zijn, alleen maar bezighoudend.quote:Op zaterdag 18 april 2026 12:59 schreef Hetekip het volgende:
In het vorige topic zat/zit ik er diep doorheen, ik heb wat problemen lopen momenteel die 20 april zouden worden opgelost, dit is verschoven naar mei. Ik ben heel erg boos hierom en ik weet niet goed hoe ik maandag op werk moet functioneren en heb dinsdag een gesprek met mijn leidinggevende waar ik bang voor ben en ik eigenlijk niet wil hebben, omdat ik bang ben dat ik mijn 'werk masker' niet kan ophouden.
Dus ik heb nu een beetje het probleem dat ik niet weet hoe ik dit weekend moet doorkomen met de spanningen van dan, en dat ik ook niet goed weet hoe ik op werk moet gaan functioneren daar ik absoluut niet lekker in mijn hoofd zit.
Zou kunnen, er zit wel weinig structuur in, maar het zou kunnen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:51 schreef Solotovski het volgende:
Print deel 1 van dit topic en geef dat
Wat wil je overbrengen? Wat is je doel? Wil je steun bij wat je moet doen als het weer zo ver is of wat anders? Dat je vaker contact wil of steun bij iets specifieks?quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:48 schreef Hetekip het volgende:
Een klein beetje stress omdat ik maandag naar de hulpverlening moet, maar niet echt weet wat ik moet schrijven. Ik zou iets op papier zetten voordat ik er heen ging... Maar ik weet niet zo goed hoe en wat.
Dat weet ik zelf eigenlijk helemaal niet zo goed. Ik denk dat ik wil overbrengen dat het niet zo goed met mij gaat, en de redenen waarom. Dat de therapie met hun niet zo goed werkt, omdat ze misschien spiegels willen voorhouden, maar ik juist baat heb en dingen te ontdekken rondom mijzelf en eigenlijk wil werken aan het herstructureren van bepaalde dingen in mijn psyche voor zover dat mogelijk is.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:05 schreef Koettie het volgende:
[..]
Wat wil je overbrengen? Wat is je doel? Wil je steun bij wat je moet doen als het weer zo ver is of wat anders? Dat je vaker contact wil of steun bij iets specifieks?
Klein beginnen? Het voorbeeld van gister kan je gebruiken om een begin te maken, dat je soms zo boos en wanhopig bent dat je niet meer weet wat je moet doen. En je maar blijft malen over hoe je dingen moet volhouden. Gaat dat in de richting die je beetje in je hoofd had?quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:08 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf eigenlijk helemaal niet zo goed. Ik denk dat ik wil overbrengen dat het niet zo goed met mij gaat, en de redenen waarom. Dat de therapie met hun niet zo goed werkt, omdat ze misschien spiegels willen voorhouden, maar ik juist baat heb en dingen te ontdekken rondom mijzelf en eigenlijk wil werken aan het herstructureren van bepaalde dingen in mijn psyche voor zover dat mogelijk is.
Ja, dat is wel een goeie, om het voorbeeld van gisteren te gebruiken. Ik weet niet of dat ook is wat ik in mijn hoofd wil hebben, nu heb ik niks in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:14 schreef Koettie het volgende:
[..]
Klein beginnen? Het voorbeeld van gister kan je gebruiken om een begin te maken, dat je soms zo boos en wanhopig bent dat je niet meer weet wat je moet doen. En je maar blijft malen over hoe je dingen moet volhouden. Gaat dat in de richting die je beetje in je hoofd had?
Dat heeft geen zin.quote:
Dat is waar, maar voel me wel een idioot.quote:Op zondag 19 april 2026 21:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin.
Morgen weer een nieuwe dag, nieuwe kansen.
Ik had drank in huis, maar onder invloed heb ik... Ik wil er niet teveel over kwijt daar ik wil dat mijn topic blijft bestaan. Maar er zitten nu wat krasjes op mijn arm niks zorgelijks of zo.quote:Op zondag 19 april 2026 21:49 schreef Koettie het volgende:
Wat was de trigger voor je? Ben je het gaan halen of had je in huis?
Waarom had je alcohol in huis?quote:Op maandag 20 april 2026 12:13 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat is waar, maar voel me wel een idioot.
[..]
Ik had drank in huis, maar onder invloed heb ik... Ik wil er niet teveel over kwijt daar ik wil dat mijn topic blijft bestaan. Maar er zitten nu wat krasjes op mijn arm niks zorgelijks of zo.
En ik wil het absoluut niet weer doen, en na het douchen voelde ik me echt een sukkel. Nu al helemaal. Ik ga weer helemaal stoppen met alcohol.
Ja.. dat is niet handig maar ik vind het zonde heb voor honderden euros staan.quote:
Waar is het zonde voor dan? Je drinkt het en dan is het op. Of je gooit het weg/geeft en dan is het op. Wat is het verschil?quote:Op maandag 20 april 2026 13:42 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja.. dat is niet handig maar ik vind het zonde heb voor honderden euros staan.
Ja dat is waar, ik ga nu in ieder geval weer niet drinken. Laatst is me dat drie maanden gelukt.quote:Op maandag 20 april 2026 13:46 schreef Koettie het volgende:
[..]
Waar is het zonde voor dan? Je drinkt het en dan is het op. Of je gooit het weg/geeft en dan is het op. Wat is het verschil?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |