Dat heb ik ook wel ja. Niet dat ik die ooit ga winnen, want dan gaan we het ineens op statistiek en kansberekening gooienquote:Op donderdag 7 mei 2026 05:15 schreef TAmaru het volgende:
Vooral dat ik er gigantisch goed mee verdien, thuis kan werken en niemand verder iets over mij te zeggen heeft. Laat ik het zo zeggen: als ik de loterij zou winnen, zou ik de dag erna met pensioen gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |