heb eigenlijk ook best trekquote:Op donderdag 16 april 2026 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt mee toch, mschol gaat nu pas koken waarschijnlijk
Avondeten overslaan? Hoe danquote:
Dat heeft @essnhills toch ook een tijd gedaan ??quote:
Maar dat kwam volgens mij meer omdat ze dan al lag te slapenquote:Op donderdag 16 april 2026 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat heeft @:essnhills toch ook een tijd gedaan ??
Ik zou denk ik niet eens kunnen slapen door een rammelende maagquote:
eens, ik doe het ook zeldenquote:Op donderdag 16 april 2026 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit zin om te dweilen, gekut altijd
dat is een slimme strategiequote:Op donderdag 16 april 2026 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heeft de vloer alle tijd om te drogen en ik ga slapen dus hoef er ook niet over heen te lopen
gewoon wekker uitzettenquote:Op donderdag 16 april 2026 23:08 schreef Ama het volgende:
Wil niet slapen. Moet wel slapen. Anders is die wekker morgenochtend zo gemeen.
ik heb uiteindelijk een stokbroodje gebakken en wat smeerkaasjes gepaktquote:
Zou het wel weer eens moeten doen, veel te veel van dat fijne gips stof van het klussen dat de stofzuiger niet opzuigtquote:
Gelukkig nog ietsquote:Op donderdag 16 april 2026 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb uiteindelijk een stokbroodje gebakken en wat smeerkaasjes gepakt
Wekker is sowieso gemeen, gewoon niet slapen.quote:Op donderdag 16 april 2026 23:08 schreef Ama het volgende:
Wil niet slapen. Moet wel slapen. Anders is die wekker morgenochtend zo gemeen.
Of gewoon een nieuwe nemen?quote:Op donderdag 16 april 2026 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Rip abo
Wel een goede manier om morgen niet door FOK! afgeleid te worden.
reclame-aidsquote:Op donderdag 16 april 2026 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Rip abo
Wel een goede manier om morgen niet door FOK! afgeleid te worden.
Nee ik ben er nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |