Zijn oma van moederskant en twee jongere broertjes zaten in de achterbak. De oma was te slaapdronken om er iets van te merken, maar als het fout was gegaan, was het voor vijf mensen een enkeltje richting de Almachtige. Ik kies voortaan chauffeurs uit van het liefst 30+.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:18 schreef incel het volgende:
Skill issue. Ik kon toen ik 16 was op m'n scooter al kk goed rijden
200 km/u. Ik vind het levensgevaarlijk. Maar goed, ik ben dan ook een fossiel van 36 jaar die houdt van rustige muziek en lekker op z'n gemak 120 a 130. Het hoeft van mij allemaal niet sneller.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:27 schreef -Sigaartje het volgende:
Dat is 150 km/u. Dat rij ik in z'n achteruit.
Ehm....als 10 min = 25 km en er gaan 6x 10 min in een uur, dan komt dat neer op 6x 25 = 150km/u he, niet 200.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:28 schreef Peppert het volgende:
[..]
200 km/u. Ik vind het levensgevaarlijk. Maar goed, ik ben dan ook een fossiel van 36 jaar die houdt van rustige muziek en lekker op z'n gemak 120 a 130. Het hoeft van mij allemaal niet sneller.
Hij ging in stukken binnenstad veel minder snel, maar op de provinciale weg was het voor mijn beleving een levensgevaarlijke bedoeling.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ehm....als 10 min = 25 km en er gaan 6x 10 min in een uur, dan komt dat neer op 6x 25 = 150km/u he, niet 200.
En jij laat dat toe?quote:Op donderdag 16 april 2026 16:17 schreef Peppert het volgende:
Verdomme, het is levensgevaarlijk om met een 22-jarige in het holst van de nacht mee te liften: in dit geval een neef. Op die leeftijd voelen ze sterk de drang om zich voortdurend te bewijzen. Ik zal maar mijn mond houden over de snelheden. Een afstand van 25 kilometer in 10 minuten.
Max. Max verstappen, dat is de grap. Daarom hebben we Maxxy, Ava Max, koffie van Max, ompak Max en ga zo nog maar even door.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En jij laat dat toe?
Of stapt niet op zijn minst uit?
Levensgevaarlijk, dat soort mennekes die denken dat ze Schumacher zijn.
Ik ben oud, wij hadden Schumacherquote:Op donderdag 16 april 2026 17:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Max. Max verstappen, dat is de grap. Daarom hebben we Maxxy, Ava Max, koffie van Max, ompak Max en ga zo nog maar even door.
Ik ben nog ouder en rij nog steeds Need for Speed stijl, net als toen ik 20 was.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:28 schreef Peppert het volgende:
[..]
200 km/u. Ik vind het levensgevaarlijk. Maar goed, ik ben dan ook een fossiel van 36 jaar die houdt van rustige muziek en lekker op z'n gemak 120 a 130. Het hoeft van mij allemaal niet sneller.
Met 200km/u uitstappen is pas levensgevaalrijk!quote:Op donderdag 16 april 2026 17:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En jij laat dat toe?
quote:Op donderdag 16 april 2026 17:48 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Met 200km/u uitstappen is pas levensgevaalrijk!
Ben jij nog van de vorig leven generatie dan?quote:
Jah, antiekquote:Op donderdag 16 april 2026 18:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
Ben jij nog van de vorig leven generatie dan?
150 kmpu gemiddeld? I call.bullshitquote:Op donderdag 16 april 2026 16:17 schreef Peppert het volgende:
Verdomme, het is levensgevaarlijk om met een 22-jarige in het holst van de nacht mee te liften: in dit geval een neef. Op die leeftijd voelen ze sterk de drang om zich voortdurend te bewijzen. Ik zal maar mijn mond houden over de snelheden. Een afstand van 25 kilometer in 10 minuten.
Sneuneusquote:Op donderdag 16 april 2026 16:18 schreef incel het volgende:
Skill issue. Ik kon toen ik 16 was op m'n scooter al kk goed rijden
Ik was al blij met de lift.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En jij laat dat toe?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |