abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8719640
Gedonder, we zijn een half jaar verder en I still miss her like hell. Het mag wel een keer ophouden hoor...

Ik gebruik het Forum ook maar eens om iets eruit te gooien

Voetbal?
pi_8719701
Da's mooi klote ja.

Maar met alleen deze openingspost kunnen we niet veel,
dus misschien moet je wat meer vertellen?

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 25 februari 2003 @ 23:30:09 #3
30560 2Mini
Official Logo
pi_8719806
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 23:26 schreef shmoopy het volgende:
Da's mooi klote ja.

yup.....

ps. Roze staat je goed...

Camera 1... 1!
pi_8719902
Wel, het zijn momenteel van die op en af dagen. De ene dag ben ik erg vrolijk, niks aan de hand, en de andere dag is het gewoon diepe misère.

Waar ik een beetje mee zit is het feit dat verschillende mensen met verschillende theorieën aankomen. Één theorie is dat het je het eerst moet laten slijten. De andere theorie is dat je gewoon je ogen weer moet openen en kijken wat er rondloopt in de wereld.

Op de één of andere manier geloof ik van nature in de eerste theorie. Ik wil weer neutraal zijn eerst. Niet meer iedere dag met iemand bezig zijn die er niet meer is. Probleem wat daarbij komt is dat iemand geforceerd je hoofd uitpraten ook niet schijnt te werken, vooralsnog.

Voetbal?
  dinsdag 25 februari 2003 @ 23:52:45 #5
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_8720423
na een halfjaartje mag je denk ik wel weer rondkijken wat er rondloopt in deze wereld. Pas als je daar achterkomt dat er niet veel meer rondloopt(wat zo goed bij je past) heb je een echte reden om te missen. En als je daar echt van overtuigd ben moet je stappen ondernemen om haar terug te krijgen..
Liefde, leven , geven!!!!
  dinsdag 25 februari 2003 @ 23:56:31 #6
28816 erikvw
17e is binnen, op naar de 18e
pi_8720513
Slijten door 'niets te doen' heeft geen zin. Je moet aan een leven gaan wennen zonder je ex. Door bij de pakken neer te gaan zitten kom je niet verder, dus moet je idd om je heen gaan kijken (niet alleen vrouwen). Ga met vrienden en vriendinnen dingen leuke dingen doen, dan slijt het vanzelf..

Sterkte (I know how u feel )

Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels.
pi_8723969
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 23:52 schreef honesty het volgende:
na een halfjaartje mag je denk ik wel weer rondkijken wat er rondloopt in deze wereld. Pas als je daar achterkomt dat er niet veel meer rondloopt(wat zo goed bij je past) heb je een echte reden om te missen. En als je daar echt van overtuigd ben moet je stappen ondernemen om haar terug te krijgen..
Heb ik geprobeerd ook, enigste wat ze erop had te zeggen is dat het dan niet meer zou worden zoals het vroeger was

imho een no-go

woensdag 26 februari 2003 @ 09:17:32 #8
10016 RipCurl
Surfin the web, not the waves
pi_8724087
ik denk dat het vrij normaal is dat je je ex nog steeds mist. als je van iemand houdt, dan gaat dat niet zomaar over, en al helemaal niet als je vrij trouw bent ingesteld!

wel moet je gewoon om je heen kijken wat er nog meer rond loopt!!!

I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
pi_8724123
het blijft een cliché maar het zal ooit wel minderen tot verdwijnen hoor. Ik weet wel dat je daar op dit moment niet veel mee bent maar er zal een dag zijn dat je zal wakker worden zonder aan je ex te denken en dan zul je weer volop kunnen genieten van het leven
sterkte althans
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_8724236
I herken het helemaal...... (helaas)

Volgens mij gaat het pas echt over als je iemand anders tegen komt waar je helemaal gek van bent.

woensdag 26 februari 2003 @ 10:22:58 #11
10016 RipCurl
Surfin the web, not the waves
pi_8724919
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 09:33 schreef Rollins het volgende:

Volgens mij gaat het pas echt over als je iemand anders tegen komt waar je helemaal gek van bent.

jep true
I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
pi_8725150
zie die maar eens te vinden als je helemaal niet in de stemming bent.. zal moeilijk worden, ook ik hoop dat et lukt
pi_8727199
[ratio mode]Het is inderdaad een no-go want ze heeft iemand anders, en het gaat sowieso simpelweg niet gebeuren [/ratio mode]

Gevoel zegt echter iets heel anders.

Anyway, ik ben er inderdaad wel van overtuigd van aan het raken dat het pas echt wegebt als je weer gek op iemand anders wordt. Wat weer moeilijk is om te worden als je nog zo miserabel voelt.

Neemt niet weg dat het van de andere kant al weer stukken beter gaat dan drie à vier maanden geleden, dus wellicht moet ik gewoon nog drie maanden geduld hebben.

Geduld is immers een schone zaak

Voetbal?
pi_8732322
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 23:24 schreef ratpack het volgende:
Gedonder, we zijn een half jaar verder en I still miss her like hell. Het mag wel een keer ophouden hoor...

Probeer het te vergeten, je doet alleen maar jezelf heel veel pijn ermee...waarschijnlijk voelt de ander zich ook allang beter...TIS KUT ..maar go get alive ..kusssssssssssssss
Ach Flikker toch op........
pi_8732386
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 09:33 schreef Rollins het volgende:

Volgens mij kan je pas weer echt helemaal gek van iemand worden als het echt over is.
  woensdag 26 februari 2003 @ 18:34:48 #16
43457 djurny
Tupperware Tuning Technologies
pi_8734871
die persoon zal je altijd wel blijven missen.. maar ik denk dat je 1 belangrijk puntje vergeet... die ander is niet meer zoals die ander was toen jullie nog iets hadden (??) if ya know what i mean yo huh huh... ik bedoel... zelfs na zoon korte tijd kun je elkaar behoorlijk ontgroeien... je mist de persoon waar je van houdt/hield, maar die is er gewoonweg niet meer lijkt me zo... en ik weet voor de rest ook niet wat er aan de hand was, maar terugwinnen? naah... als het echt zo bedoeld was, hoef je niets terug te winnen... het moet altijd van 2 kanten komen en als de 1 geen inzet toont of moeite doet, dan is het wat mij betreft een verloren zaak... wat het natuurlijk niet makkelijker maakt

houjetaaidude

o, fyi, het is bijna al tijd voor mn (ons) 1 jaarlijkse jubileum en ik moet zeggen, ik begin ook wat te missen maar wat dat dan is weet ik niet

[vul hier een quasi-intellectuele uitspraak in] NOT!!! bwaha
pi_8743295
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 16:26 schreef Bibro het volgende:

[..]

Volgens mij kan je pas weer echt helemaal gek van iemand worden als het echt over is.

En dat is het dilemma in een notendop
Voetbal?
pi_8744340
quote:

Voor mij bijna 1 maand nadat mijn 4,5 jarige relatie naar de knoppen ging. Ik hoop toch echt niet dat het een half jaar gaat duren. Maar zoals het er nu uitziet kan ik niet zonder haar leven. Maargoed het zal moeten
geluk dwing je af
  donderdag 27 februari 2003 @ 01:43:27 #19
19242 yavanna
Results may vary.
pi_8744426
Het is vaak het verlangen naar een fijne tijd, die er ooit was, maar hoe reeel is die gedachte?

Wat geweest is komt zelden weer terug en soms lijken dingen achteraf leuker dan ze daadwerkelijkheid waren

Soms is met ruzie uit elkaar gaan ergens nog wel zo fijn, om het gemis te beperken

Sterkte iig en ontdek eens voor jezelf of je ''mis haar gedachten'' wel helemaal reeel zijn....

~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_8744430
test one two
pi_8744432
Excusez moi, ik was benieuwd of ik alweer mocht emotioneren, en het mag, een wonder.
  donderdag 27 februari 2003 @ 08:27:17 #22
22567 innovation
Don't look at the sun
pi_8744956
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 00:30 schreef ratpack het volgende:

[..]

En dat is het dilemma in een notendop

twee manieren om er echt van af te komen.
1 is een andere vriendin nemen en daar ook van te houden of te proberen. (en vooral niet tijdens genots toestand aan je ex denken)

2 is ruzie maken met je ex.

ik zou 1 kiezen maar dat is moelijk.

poebeer houd van Knorretje2712 http://www.clusius.com,Alain Lecluse
pi_8744984
En wie nu ooit nog roept dat het mannelijk geslacht ongevoelig is...
pi_8745600
Jou verhaal komt me erg bekend voor. Ik heb zelf 6 maanden een relatie gehad waarna zij het uitmaakte (op bevrijdingsdag, hoe toepasselijk ) Vervolgens heb ik een erg moeilijke periode gehad. Na 3 maand kreeg ik een nieuwe vriendin. Achteraf bleek dit meer een "rebound" te zijn. Op het moment zelf besef je dat niet zo (of beter: wil je dat niet beseffen). Dit stelde niet veel voor, wil het niet eens een relatie noemen. Ik zou als ik jou was niet direct op zoek gaan naar een nieuwe vriendin, dat werkt naar mijn mening niet (zeker niet als je je ex nog mist). Ik miste mijn ex ook nog steeds. Na 7 maanden zijn we weer bij elkaar gekomen en hebben vervolgens iets meer dan een jaar weer wat met elkaar gehad. En toen maakte ze het voor de tweede keer uit. Dat is nu 2 maand geleden. Ik voel me minder klote dan de eerste keer maar heb het er toch behoorlijk moeilijk mee Ik heb nu geen behoefte aan een nieuwe vriendin. Het enige wat ik wel wil is de bevestiging krijgen dat ik nog goed in de markt lig. Dat is op dit moment voor mij voldoende.

Sterkte ermee...

pi_8745618
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 08:33 schreef Eddycage het volgende:
lol
pi_8747270
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 08:33 schreef Eddycage het volgende:
Ze moesten eens weten
Voetbal?
pi_8747366
De ruzie maken optie heb al uitgeprobeerd, niet bewust trouwens, voelde ik me nog beroerder door, dus dat is in ieder geval geen optie.

Wat realiteitszin betreft. Ik weet het, je kletst veel onzin tegen jezelf over van alles en nog en wat. Ratio & Gevoel zijn echter onafhankelijk opererend in zo'n geval

En inderdaad, de bevestiging dat je nog wel 'leuk, aardig, lief of wat dan ook' gevonden wordt door andere mensen, helpt enorm. Tegelijkertijd wil je dat een bepaald persoon dat vindt en dat is weer minder.

Voetbal?
pi_8747588
Ik weet hoe je je voelt, dat van mij is nu ook een dik half jaar geleden, maar trust me, je komt er wel overheen.
Misschien moet je net als mij doen, ik heb nog steeds goed contact met haar, alleen op een meer zakelijk niveau. Dan begin je langzaam aan andere gevoelens te krijgen en kun je weer verder met je eigen leven.

Keep your head up

It's better to burn out than to fade away K.C 1967 - 1994
  donderdag 27 februari 2003 @ 15:34:27 #29
22567 innovation
Don't look at the sun
pi_8752680
w8ten dus.
gewoon w8ten. dashet enige. niet zoeken naar vriendin.. maar als zij zig aanbieden met open armen. dan moet je ze niet afslaan (als jij ook wat om hun kunt geven)

ruzie maken is ook niet alles hoor. ik kan het niet met mij ex. noit gekunt..

poebeer houd van Knorretje2712 http://www.clusius.com,Alain Lecluse
pi_8753148
quote:
Da's mooi klote ja.

Offtopic, ben je weer jarig ofzo
pi_8765712
Mmmm, zelfs haar stem doet nog zeer. Ik snap dat niet hoor
Voetbal?
pi_8765722
quote:
Da's mooi klote ja.

heey?
jij bent roze???
wat is dat nou weer??

ojee, offtopic

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_8766101
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 03:10 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

heey?
jij bent roze???
wat is dat nou weer??

ojee, offtopic

Lees MED, slimmerd

Halleee Willie

pi_8766549
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 12:36 schreef ratpack het volgende:
[ratio mode]Het is inderdaad een no-go want ze heeft iemand anders, en het gaat sowieso simpelweg niet gebeuren [/ratio mode]

Gevoel zegt echter iets heel anders.

Anyway, ik ben er inderdaad wel van overtuigd van aan het raken dat het pas echt wegebt als je weer gek op iemand anders wordt. Wat weer moeilijk is om te worden als je nog zo miserabel voelt.

Neemt niet weg dat het van de andere kant al weer stukken beter gaat dan drie à vier maanden geleden, dus wellicht moet ik gewoon nog drie maanden geduld hebben.

Geduld is immers een schone zaak

word gek op jezelf ! kijk naar jezelf. zoek de goede kanten aan jezelf, ontwikkel jezelf.
zorg dat je sterk in je schoenen staat.
(is niet een lollig bedoelde post maar redelijk serieus. ik weet nl PRECIES hoe je je voelt)

overwin jezelf en daarna je gemis!

Ik voel me goed en leef goed (en snel) dus ik mis haar steeds minder. maar HELE kleine dingen doen je weer breken.

je zit te dagdromen en je krijgt een smsje (zoals je er wel 10 op een dag krijgt) er schiet een pijnscheut door je kop, ja hart klopt. je durft haast niet te kijken wie het smsje stuurde. Zij is hetniet ... kan niet. dat weet je! maar toch!

neem dan even een half uur om nog te rouwen/ balen. zet daarna een muziekje op en lach jezelf uit ! be strong !

ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
pi_8768751
Ach ik zou zeggen...alles slijt ....het duurd alleen even ...maar daarna voel je je weer ..helemaal HAPPYYYYYY.. zoals ikke nu ..ik ben weer blij vrolijk ..en dus HIKIE is BACK ...dus jongens uit kijken geblazennnnnnnn..
Ach Flikker toch op........
pi_8771458
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 08:53 schreef xychix het volgende:

[..]
neem dan even een half uur om nog te rouwen/ balen. zet daarna een muziekje op en lach jezelf uit ! be strong !

Dit is inderdaad een remedie die werkt, daar was ik al wel achter. Alleen willen die half uren nog wel eens twee uur of zo duren. Maar geen dagen meer zoals eerst, dus er zit schot in de zaak

Be Strong Indeed.

Voetbal?
  vrijdag 28 februari 2003 @ 13:34:15 #37
21826 Normannetje
A presence can be felt
pi_8771610
quote:

Een half jaar?

Ik zit pas op 6 weken.
Hmm, nog een lange en klote tijd te gaan dus voor mij

wanking in the shower has a drawback, now the rain makes me horny
pi_8772140
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 13:29 schreef ratpack het volgende:

[..]

Dit is inderdaad een remedie die werkt, daar was ik al wel achter. Alleen willen die half uren nog wel eens twee uur of zo duren. Maar geen dagen meer zoals eerst, dus er zit schot in de zaak

Be Strong Indeed.

zie je wel je komt er wel

ik had eerst ook van die uren. Nu (3 maand later) voel ik het nog soms. eneeens een scheut door je hele lijf.
ga niet meteen los maar laat de pijn maar even komen.
zie het maar als het langzaam kweken van eelt.
daarna kijk je terug op dat pijnlijke uurtje en zeg je
TSAKKA (nee GEEN emille !!!! ) dat heb ik mooi geflikt.
zie mijn signature... leef daarbij !

ik ben onderhand zo energiek dat ik het blijkbaar ook overbreng op anderen.
Velen worden moe van mijn drukke gedrag maar er zijn er ook waar ik een hele positieve invloed op heb.
mensen die al jaren tegen hetzelfde boksen, naar mij kijken en er nog maar een keer voor de volle 101% ingaan! That's the spirit !

quote:
En inderdaad, de bevestiging dat je nog wel 'leuk, aardig, lief of wat dan ook' gevonden wordt door andere mensen, helpt enorm. Tegelijkertijd wil je dat een bepaald persoon dat vindt en dat is weer minder.
dit is bij mij ook heel sterk. iemand die mij een knuffel geeft omdat hij het echt meent.... dat geeft energie! (of dat nu een man of vrouw is hoeft er niet eens toe te doen.)

veel meer dan een koude niet gemeende tongzoen van een blonde stoot.

en uiteraad zijn mannen ook gevoelig! Willen het alleen vaak zelf niet weten/ laten zien.
jammer en onzinnig !

enne..... dit wil ik ook hier nog ff zetten
ik denk dat ik verliefd ben!!!!!!!!!! raar. raar. raar.... het zal wel mis gaan maar ik ga van het gevoel genieten!!!

[Dit bericht is gewijzigd door xychix op 28-02-2003 13:59]

ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
pi_8787833
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 13:52 schreef xychix het volgende:

[..]
enne..... dit wil ik ook hier nog ff zetten
ik denk dat ik verliefd ben!!!!!!!!!! raar. raar. raar.... het zal wel mis gaan maar ik ga van het gevoel genieten!!!

And You Should. Ik moet zeggen het feit dat de lente eraan komt helpt ook wel. Dat van die birds & the bees, the flowers & the trees is best waarheid.
Voetbal?
  zaterdag 1 maart 2003 @ 01:24:06 #40
1092 Nilis
Här kommer Pippi Långstrump
pi_8787979
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 01:14 schreef ratpack het volgende:

[..]

And You Should. Ik moet zeggen het feit dat de lente eraan komt helpt ook wel. Dat van die birds & the bees, the flowers & the trees is best waarheid.

Yups! Ik ben op Valentijnsdag 'gedumpt' (komt ooit wel weer goed tussen ons, denk ik) Maar de lente die in aantocht is doet me goed!!

Let the sunshine in!!

tjolahopp, tjolahej, tjolahoppsan sa
---> FootoowBoek! <---
pi_8875709
F-ck This.

Fijn hoor zo je eigen topic, waar je af en toe kan brullen

Die smile is weer even weg....

Schijnt de zon morgen weer?

Voetbal?
  woensdag 5 maart 2003 @ 01:57:27 #42
22461 Otherside
DO2 is de naam
pi_8875797
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 01:49 schreef ratpack het volgende:
F-ck This.

Fijn hoor zo je eigen topic, waar je af en toe kan brullen

Die smile is weer even weg....

Schijnt de zon morgen weer?

De zon gaat morgen schijnen en dan kijk je er ook vast weer wat zonniger tegenaan.
*
*
*
pi_8876657
Het slijt bij mij al 1,5 jaar... niet dat ik er nu nog erg mee zit, alleen kan geen leuke nieuwe vinden
Lambo of Rekt
  woensdag 5 maart 2003 @ 08:43:36 #44
35189 Troel
scherp en bot
pi_8876675
Hmmm, er zit een fout in dit topic, ka het alleen lezen als ik meteen op reply druk...

En het komt vanzelf goed hoor ratpack!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_8882437
Yep

Zonnetje scheen vanochtend. Gilmore Girls Soundtrack erin en de wereld is weer een stuk rooskleuriger.

Ik wist het wel

Voetbal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')