abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 april 2026 @ 18:40:30 #76
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220587952
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 00:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Ook wel shocking hoeveel of eigenlijk hoe weinig huwelijken van samengestelde gezinnen standhouden. Na 5 jaar is het gros alweer lang en breed uit mekaar :X
Ja, waarom zou dat zijn?
"Hoka Hey!"
pi_220587961
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 18:40 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ja, waarom zou dat zijn?
Gezeik over andermans kinderen gok ik. Je eigen koters opvoeden is een ding maar die van een ander .... :X
blablablabla
pi_220588007
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 18:42 schreef Elan het volgende:

[..]
Gezeik over andermans kinderen gok ik. Je eigen koters opvoeden is een ding maar die van een ander .... :X
Hier gaat dat prima.
pi_220589113
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 18:42 schreef Elan het volgende:

[..]
Er zijn wel meer redenen natuurlijk. Mensen die gescheiden zijn zullen per definitie meer kans maken om te gaan scheiden, zeker indien zij ofwel degene waren die de stekker eruit trok, ofwel gedrag hebben vertoond waardoor iemand de stekker eruit trok (ik denk aan notoire vreemdgangers, maar ook figuren die gewoon een blok aan het been zijn).

Sowieso moet je geen kinderen van anderen gaan opvoeden. Ik belast. mijn vrouw ook niet met de zorg voor onze kinderen. Natuurlijk is zij volwaardig onderdeel van het gezin en natuurlijk is ze niet helemaal afwezig als het gaat om opvoeden, maar de bulk ligt bij mij. Mijn kinderen, mijn probleem.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 04:26:43 #80
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220717820
Huizentekort in nederland is er sinds de jaren 30 en begon toen vrouwen massaal begonnen te scheiden en ieder zijn eigen woning wilde.

Goed plan, scheiding van bed en tafel.
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220725446
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 04:26 schreef Edding345 het volgende:
Huizentekort in nederland is er sinds de jaren 30 en begon toen vrouwen massaal begonnen te scheiden en ieder zijn eigen woning wilde.

Goed plan, scheiding van bed en tafel.
Nee, volgens mij daarvoor al. De Woningwet is dacht ik van 1904 en dat was om de nog erbarmelijker woningnood van daarvoor op te lossen.

Kwam er in 1930 een enorme scheidings golf? Zou kunnen, maar in mijn colleges sociale woningbouw ging het hier nooit over. In de jaren '30 is een enorme hoeveelheid sociale woningbouw gebouwd die echter daarna door de dekolonisatie helemaal bezet raakte.

Het lijkt me niet dat gescheiden vrouwen vroeger gemakkelijk aan een huis konden komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')