Ik weet niet of je het esf nu een beetje volgt maar ik denk dat je Akylas van Griekenland wel leuk gaat vinden. Niet alleen heeft hij een superleuk liedje maar hij is ook net zo lief en aandoenlijk als Käärijä en Joostquote:Op zondag 19 april 2026 13:34 schreef Greys het volgende:
Het zegt eigenlijk wel genoeg over Eurovision dat ik dit eigenlijk het enige leuke en interessante nog vind, samen met Käärijä en wat andere voormalige deelnemers.
(En ik hoop dat de EBUlieden zich af en toe nog eens achter de oren krabben als ze Joost voorbij zien komen op de socials.)
(En dat dat dan heel erg jeukt.)
(En dat hun armen zijn gekrompen.)
In een andere wereld zouden we nu denken dat dit misschien een interval act zou zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 14:56 schreef blackswangreen het volgende:
Joost, Tommy Cash en Kaarija komen met een boyband-banger
https://www.instagram.com/p/DYHkmRhsJTg/
Ik vind het leuk dat ze het nu heel opzichtig tijdens Eurovisie uitbrengen, als een soort middelvinger.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 15:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
In een andere wereld zouden we nu denken dat dit misschien een interval act zou zijn.
Dit is zo hilarischquote:Op maandag 11 mei 2026 15:16 schreef NailQueen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Helemaal in boybands style![]()
OMYGOD!quote:Op maandag 11 mei 2026 15:16 schreef NailQueen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Helemaal in boybands style![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |