SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Heerlijk deze zoete wraakquote:Op maandag 13 april 2026 14:48 schreef TheVulture het volgende:
Als we nog bewijs nodig hadden dat Europapa een van de allergrootste hits is die het ESF heeft voortgebracht dan is dit wel het sluitstuk
Het was nog even spannend want vorige week had ie z’n visum nog nietquote:Op woensdag 15 april 2026 16:06 schreef Greys het volgende:
Dat zou geweldig zijn.
Ik zag al dat K op het goede continent is haha dus het flitste al even door m'n gedachten van 'zou het...?'. Ik duim voor ze.
Hij is voorprogramma bij het concert van bbno$.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:17 schreef NailQueen het volgende:
Dat Käärijä ook zo populair is in Amerika verbaast mij ook een beetje. Het is hem gegund hoor daar niet van
Jaaaa, zo leuk!quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:34 schreef blackswangreen het volgende:
https://www.instagram.com/p/DXOcpO9j2Zz/
Ondertussen regelt hij in de Voice van Vlaanderen even een cameo van Slimane.
Je ziet online soms NL nieuwsartikelen over Joost, en dat is een soort ragebait voor boze boomers (een mindset geen leeftijd) die het allemaal gekkigheid vinden en doe maar normaal etc. Verbazingwekkend dat ze in België meer tolerantie hebben voor creatieve geesten.quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaa, zo leuk!
De dames zongen Je T'Aime (Joost bedacht geloof ik ook dat ze dit moesten zingen, ik las dat zijn battles echt top zijn!) en ze deden het inclusief het a-capella stuk van Eurovision!![]()
https://www.instagram.com/reel/DXPuc8AFAGJ/?igsh=bDJ3cThuY3k2Z29q
The Voice NL zit met saaie coaches en The Voice Vlaanderen heeft Joost.![]()
![]()
Hahaha ja ik zie het ook weleens langskomen. En ik denk dat als zij The Voice Vlaanderen zouden kijken als bozige Nederlander dat ze dan stiekem zouden denken 'best een leuke gast eigenlijk die Joost en hij doet het stiekem verdomd goed'. Maar ja dat zullen ze nooit doen en nooit toegeven want haten op self made zeer succesvolle creatievelingen is veel makkelijker.quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Je ziet online soms NL nieuwsartikelen over Joost, en dat is een soort ragebait voor boze boomers (een mindset geen leeftijd) die het allemaal gekkigheid vinden en doe maar normaal etc. Verbazingwekkend dat ze in België meer tolerantie hebben voor creatieve geesten.
Joost is een paradijsvogel. Die past ook meer in Vlaanderen dan in Nederland. Hij past tussen types als Jeroom, Philippe Geubels, Herman Brusselmans, Kamagurka. In Nederland valt bij elk beetje afwijkend gedrag meteen de Telegraaf en SBS 6-polizei over je heen. In Vlaanderen vinden ze dat wel leuk, misschien omdat het land zelf ook een beetje absurd is.quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Je ziet online soms NL nieuwsartikelen over Joost, en dat is een soort ragebait voor boze boomers (een mindset geen leeftijd) die het allemaal gekkigheid vinden en doe maar normaal etc. Verbazingwekkend dat ze in België meer tolerantie hebben voor creatieve geesten.
Vergeet ook niet dat iemand zoals Stefano Keizers/Donny Ronny/Gover Meit daar nu ook populair is geworden door een simpele deelname bij De Slimste Mens. Terwijl mensen in Nederland hem maar een rare kwast vinden.quote:Op zaterdag 18 april 2026 15:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Joost is een paradijsvogel. Die past ook meer in Vlaanderen dan in Nederland. Hij past tussen types als Jeroom, Philippe Geubels, Herman Brusselmans, Kamagurka. In Nederland valt bij elk beetje afwijkend gedrag meteen de Telegraaf en SBS 6-polizei over je heen. In Vlaanderen vinden ze dat wel leuk, misschien omdat het land zelf ook een beetje absurd is.
Leuk om ook Akylas, de inzending van Griekenland dit jaar, te spotten in de reacties. Hij is duidelijk ook fan!quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:47 schreef Greys het volgende:
Die story van Joost met 'It's gonna happen again' en dat Käärijä in beeld stapt kreeg ik kippenvel van.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |