Of je laat het even losquote:Op zondag 17 mei 2026 22:30 schreef RedShoe het volgende:
Ik kan maar geen goeie ui vinden. Op een of andere manier niet tevreden. Morgen maar weer ziekelijk verder zoeken.
Succesquote:
Ja los laten. Zo makkelijk is dat niet. Ik ben instaat om uren door te gaan, omdat het simpelweg aan me vreet gewoon.quote:
Abonnement kan ook per maand. Doe ik ook, dan zie je steeds na die maand wel weer.quote:Op zondag 17 mei 2026 22:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ja los laten. Zo makkelijk is dat niet. Ik ben instaat om uren door te gaan, omdat het simpelweg aan me vreet gewoon.
Daarom eerst maar weer mijn oude ui.
Morgen is mijn abonnement afgelopen en waarschijnlijk neem ik geen nieuwe. Zeg ik nu.
Zal je zien dat ik morgen weer een abonnement heb, omdat het weer begint te kriebelen. Kan ik weer verder zoeken en doorgaan met dat ziekelijke gepost.
Ik ben al jaren op zoek naar de perfecte ui.
Voor nu, laat ik het gaan.
Idd ja. Ik doe ook per maand. Ik ben geneigd om minder te posten als ik geen abonnement heb. Maar neem het vaak toch wel weer. We zien wel.quote:Op zondag 17 mei 2026 22:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Abonnement kan ook per maand. Doe ik ook, dan zie je steeds na die maand wel weer.
Verder kun jij hele mooie UI's maken. Je hebt ooit voor mij eentje van David Bowie gemaakt. En de perfecte UI bestaat niet. Juist een UI afwisselen aan hoe de situatie is, of een evenement (WK), of wat anders, maakt dat je altijd kan bepalen hoe de vlag erbij hangt. En wat de ene dag een perfecte UI is, is de volgende dag weer wat anders. Dat is juist mooi toch?
Die van Bowie zal ik morgen weer eens uploaden. Die staat op m'n laptop en heb ik nu even niet beschikbaar. ^quote:Op zondag 17 mei 2026 23:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Idd ja. Ik doe ook per maand. Ik ben geneigd om minder te posten als ik geen abonnement heb. Maar neem het vaak toch wel weer. We zien wel.
Beetje afwisselen kan ook idd. Dat deed ik altijd wel![]()
Een ui van Bowie ben ik even vergetenik heb er zoveel gemaakt ook in al die jaren
Wat past het beste bij je qua uiquote:Op zondag 17 mei 2026 23:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Idd ja. Ik doe ook per maand. Ik ben geneigd om minder te posten als ik geen abonnement heb. Maar neem het vaak toch wel weer. We zien wel.
Beetje afwisselen kan ook idd. Dat deed ik altijd wel![]()
Een ui van Bowie ben ik even vergetenik heb er zoveel gemaakt ook in al die jaren
Dat is dus het hele probleem. Dat weet ik niet.quote:Op maandag 18 mei 2026 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat past het beste bij je qua ui
Misschien kunnen we meedenken
( zonder je te overladen met UI’s)
Past primaquote:Op maandag 18 mei 2026 09:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat is dus het hele probleem. Dat weet ik niet.
Maar komt goed. Misschien hou ik deze wel.
Fijn dat je therapie je goed helpt met deze zakenquote:Op maandag 18 mei 2026 17:49 schreef RedShoe het volgende:
Goed gesprek gehad. Weekplanning gemaakt, want ik heb zeeën van tijd over die ik moet invullen.
Verder nog contact gehad met de jurist en alles is zo ongeveer wel rond.
is niet altijd erg hequote:
Het is niet altijd erg idd. Als het dwang wordt dan gaat het de verkeerde kant op.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn dat je therapie je goed helpt met deze zaken
[..]
is niet altijd erg he
Ms vrijwillig een forumban aanvragen voor SPL ook?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is niet altijd erg idd. Als het dwang wordt dan gaat het de verkeerde kant op.
En dat is het wel lange tijd geweest. Ik moet zeggen, nu ik niet meer in dts post brengt dat ook wel weer een hoop rust.
Het is en blijft toch wel een spel wat veel onrust geeft...vooral als je er serieus aan mee probeert te doen.
Je bent niet de eerste die dat zegt. Als het ongezond voor je is of voelt, geef dat netjes aan.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is niet altijd erg idd. Als het dwang wordt dan gaat het de verkeerde kant op.
En dat is het wel lange tijd geweest. Ik moet zeggen, nu ik niet meer in dts post brengt dat ook wel weer een hoop rust.
Het is en blijft toch wel een spel wat veel onrust geeft...vooral als je er serieus aan mee probeert te doen.
Neh, hoeft verder geen discussie te worden. Ik post er niet meer en daarmee is het wel klaar. Misschien ga ik er ooit wel weer eens posten.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die dat zegt. Als het ongezond voor je is of voelt, geef dat netjes aan.
Kunnen we een discussie aan gaan, waarom dan, of hoezo.
Maar jij voelt het , dus ik vind het wel knap dat je dat erkent.
Hoe het kan geen ideequote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die dat zegt. Als het ongezond voor je is of voelt, geef dat netjes aan.
Kunnen we een discussie aan gaan, waarom dan, of hoezo.
Maar jij voelt het , dus ik vind het wel knap dat je dat erkent.
Wat merk je ?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:28 schreef RedShoe het volgende:
Gisteravond medicatie vergeten.
Nu maar een alarm erop gezet
De avonddosis wil ik heel soms weleens vergeten en dat merk ik aan hartkloppingen vooral.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat merk je ?
Als jij je medicatie vergeet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |