Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 13 april 2026 11:40 schreef Fushia2 het volgende:
Kutding is stuk. Er komt een nieuwe aan, maar ik moet dringend kleding wassen en moet zo maar naar waserette kleding wassen tussen studenten en daklozen![]()
Ja jeans,hoodies,lakens is allemaal moeilijkquote:Op maandag 13 april 2026 12:15 schreef Captain_Ghost het volgende:
Badkuip of grote emmer gebruiken en met je handen mee wassen.. Lekker uurtje handarbeid uitvoeren.
Zo weet je hoe men vroeger kleren wast.
Dan ben je toch in vijf minuten klaar, of niet dan?quote:Op maandag 13 april 2026 14:06 schreef Cruzinats het volgende:
TS heeft maar twee broeken en drie t-shirts
quote:
Kledinglijn zomer 2026?quote:
Op marktplaats is nog goedkoper.. De nadeel is dat je zelf moet ophalen...quote:
Maar je dacht laat ik voordat het busje van Coolblue er is maar gauw even op Fok! de daklozen en studenten te kakken zetten?quote:Op maandag 13 april 2026 20:24 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat er een nieuwe onderweg is?
Bestaan die nog?quote:Op maandag 13 april 2026 11:40 schreef Fushia2 het volgende:
Kutding is stuk. Er komt een nieuwe aan, maar ik moet dringend kleding wassen en moet zo maar naar waserette kleding wassen tussen studenten en daklozen![]()
Ik hoop dat je geen Beko of Indesit (In de shit) hebt besteld. Hoewel goedkoop gewoon waardeloze rotzooi.quote:Op maandag 13 april 2026 20:24 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat er een nieuwe onderweg is?
Zal wel duur levering zijn zo van Nederland naar Spanjequote:Op maandag 13 april 2026 21:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar je dacht laat ik voordat het busje van Coolblue er is maar gauw even op Fok! de daklozen en studenten te kakken zetten?
cualquier cosa por una sonrisaquote:Op maandag 13 april 2026 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zal wel duur levering zijn zo van Nederland naar Spanje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |