abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220548463
Ik las vandaag iets over de Georgia Guidestones, dat de wereldbevolking gereduceerd wordt tot 500 miljoen ofzo.

En dan denk ik.. dat gaat zoals wij nu leven ook zeker zo gebeuren...

Als je dit filmpje ziet.. begrijp je wel waarom
twitter

Ze hoeven ons niet te vermoorden, we vermoorden onszelf wel middels schadelijk toxisch voedsel, vaccins/medicijnen/drugs, slecht en schadelijk basisonderwijs, LQBTQ, massa-immigratie... en ga zo die verder..
Iedereen ziet dat het anders is dan 20-30 jaar geleden, maar iedereen lijkt het zonder enige weerstand te accepteren als het collectieve nieuwe normaal.

En de mensen die zijn uitgenodigd om de wijsheid van Georgia te volgen zijn hen die u ervan willen overtuigen dat dit vooral een knettergek complot is. :)
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  Spellchecker vrijdag 10 april 2026 @ 15:22:37 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220548519
quote:
she is filled with guilt
:X

Waar betalen die mensen dat allemaal van?
pi_220549025
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:11 schreef Viesdik het volgende:
Ik las vandaag iets over de Georgia Guidestones, dat de wereldbevolking gereduceerd wordt tot 500 miljoen ofzo.

En dan denk ik.. dat gaat zoals wij nu leven ook zeker zo gebeuren...

Als je dit filmpje ziet.. begrijp je wel waarom [ x ]

Ze hoeven ons niet te vermoorden, we vermoorden onszelf wel middels schadelijk toxisch voedsel, vaccins/medicijnen/drugs, slecht en schadelijk basisonderwijs, LQBTQ, massa-immigratie... en ga zo die verder..
Iedereen ziet dat het anders is dan 20-30 jaar geleden, maar iedereen lijkt het zonder enige weerstand te accepteren als het collectieve nieuwe normaal.

En de mensen die zijn uitgenodigd om de wijsheid van Georgia te volgen zijn hen die u ervan willen overtuigen dat dit vooral een knettergek complot is. :)
Nee, ik snap het niet. Wat voegt dat filmpje toe?
pi_220549029
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:22 schreef maily het volgende:

[..]
:X

Waar betalen die mensen dat allemaal van?
Grapjas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')