abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 april 2026 @ 11:36:57 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220547021
quote:
Melania Trump ontkent relatie met Epstein in ongebruikelijk persmoment

De Amerikaanse first lady Melania Trump is in een ongebruikelijk persmoment uitgevaren tegen iedereen die "ongegronde leugens" verspreidt over haar en Jeffrey Epstein. Ze zegt nooit een relatie te hebben gehad met hem of zijn medeplichtige Ghislaine Maxwell, en hen alleen op feestjes in New York en Florida te zijn tegengekomen.

"Al jaren doen nepbeelden en -verklaringen de ronde over Epstein en mij", zei Melania vanachter het officiële podium van het Witte Huis voor de verzamelde pers. "Ik heb nooit iets geweten van zijn misbruik van slachtoffers en was daar nooit op enigerlei wijze bij betrokken: ik nam er niet aan deel, ik heb nooit in zijn vliegtuig gevlogen en heb nooit zijn privé-eiland bezocht."

Bekijk hier het begin van haar verklaring:
ZIE VIDEO BIJ BRON

De persverklaring veroorzaakte veel verbazing in Washington. Het is ongebruikelijk dat first lady's zo in de spotlight treden, zeker in een politiek zo beladen dossier als de affaire-Epstein. Melania staat bovendien bekend om haar teruggetrokken stijl als presidentsvrouw en spreekt nauwelijks met de pers.

Journalisten waren ook verbaasd dat ze juist dit onderwerp zo prominent aansneed. Het seksschandaal rond Epstein plaagde Trump het grootste deel van het eerste jaar van zijn tweede termijn als president, maar was de afgelopen tijd juist door de oorlog in Iran naar de achtergrond verdwenen. Vooraf was aan de media niet bekendgemaakt waarover Melania Trump zou spreken.

'Trump wist van niets'
"Dit verraste ons volledig", reageerde Witte Huis-correspondent Jacqui Heinrich van Fox News, die tevergeefs al haar contacten had gebeld om antwoorden te krijgen. "We proberen erachter te komen waarom dit vandaag gebeurt. Of ze reageert op iets waar ze overstuur van is of er zit een verhaal aan te komen."

Een journalist van zender MS NOW zegt dat zelfs president Trump niet op de hoogte was van de korte toespraak. "Wist er niks van", zou hij hebben gezegd in een reactie die hij kort moest houden omdat hij in een bespreking over de oorlog in Iran zat. Ook de staf van de first lady werd volgens NBC News overvallen.

E-mail aan Maxwell
Er bestaan al lange tijd vragen over de precieze aard van de relatie tussen Donald Trump en zedendelinquent Epstein, aangewakkerd door Trumps terughoudendheid in het vrijgeven van documenten over de zaak. Zelf doet de president speculaties consequent af als politiek gemotiveerd en bedoeld om hem te beschadigen.

Melania Trump speelde tot nu toe niet meer dan een bijrol in al die geruchten: alleen boze tongen suggereerden dat er misschien meer te ontdekken viel over de band van het oud-model met de rijke zakenman Epstein. Soms werden daarbij ook gemanipuleerde beelden gebruikt of foto's die uit hun verband waren getrokken.

Melania zei nu dat zij Epstein pas leerde kennen toen ze al getrouwd was met Trump. "Onze paden kruisten voor het eerst in het jaar 2000, op een evenement waar ik samen met Donald was. Ik had toentertijd nog nooit van hem gehoord en wist niet van zijn misdaden."

De first lady somde op dat ze nooit is genoemd als getuige, nooit door de FBI is ondervraagd en haar naam nooit opdook in slachtofferverklaringen. Een e-mail van haar die werd teruggevonden in de Epstein-files, waarin ze Maxwell complimenten geeft over een Epstein-artikel in een tijdschrift, deed ze af als triviaal contact.

Maxwell, de ex van Epstein, is veroordeeld voor haar rol in diens grootschalige misbruik van jonge vrouwen en meisjes. Epstein zelf werd in 2008 veroordeeld voor het aanzetten van een minderjarige tot prostitutie. In 2019 werd hij opnieuw aangeklaagd, maar voordat het tot een proces kon komen pleegde hij in zijn cel zelfmoord.

Kritiek van slachtoffers
In haar persverklaring riep Melania het Congres op om Epstein-slachtoffers onder ede te horen, "zodat elke vrouw haar verhaal publiekelijk kan vertellen". Epstein-slachtoffers reageren daar niet bepaald enthousiast op.

"Slachtoffers hebben genoeg gedaan. Het is nu aan de mensen die aan de macht zijn om hun plicht te doen", staat in een gezamenlijke verklaring van een tiental vrouwen. "Ons nu meer vragen te doen is het afschuiven van verantwoordelijkheid, geen rechtvaardigheid."

Een Democratisch Congreslid liet al weten dat wat hem betreft Melania Trump zelf langs mag komen bij het Congres om daar haar verhaal te doen.

https://nos.nl/artikel/26(...)ruikelijk-persmoment
-----------------------

Haha zo stiekem een eigen persco gaat ome donald niet leuk vinden
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_220547027
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]
-----------------------

Ik vind het fijn dat ze dit in het nieuws weet te houden. De first lady is de enige in dat stel boeven dat wat positiefs weet te doen.
pi_220547039
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik vind het fijn dat ze dit in het nieuws weet te houden. De first lady is de enige in dat stel boeven dat wat positiefs weet te doen.
Melania, een goede Trump.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_220547060
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Melania, een goede Trump.
*Minst slechte
  vrijdag 10 april 2026 @ 11:45:33 #5
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220547062
Dit zegt ze om van de Epstein files af te leiden joh.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator vrijdag 10 april 2026 @ 11:51:08 #6
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220547098
Bijzondere vlucht naar voren wel.

En ook leuk, de Epstein-files waren wat naar de achtergrond verdrongen, maar wie brengt ze weer helemaal in het nieuws...? Juist, Melania. _O- _O- _O-
Zal ook wel goed zijn voor de gezellige sfeer in huize Trump, waar het waarschijnlijk toch al erg gezellig is de afgelopen week.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220547148
laat haar maar eens uitleg geven over mensen als Paoli Zampolli, nog steeds een zeer goede vriend en metgezel, die overall in de Epstein files staat en een expert was om jonge en minderjarige models uit Italie en de Balkan naar de VS te krijgen...
Zampoli is ook degene die Melania's visum regelde.

Het is een voormalige protegee van John Casablancas, een model-mogul en oprichter van Elite Model Management en uitvinder van de term "Supermodels" in de jaren negentig. Die echter ook openlijk bekend was als pedofiel (Hij kreeg een publieke relatie met het kind-model Stephanie Seymour toen deze 14 jaar oud was, later werd deze ook bekend als een vand e supermodels, naast vrouwen als Karen Mulder (die ook zich openlijk uitsprak over het sexuele misbruik door machtige mannen in de modelbusiness))
https://en.wikipedia.org/wiki/John_Casablancas

Momenteel heeft Paolo Zampolli dankzij Trump een aantal hoge posten toebedeeld gekregen, bv zit hij in het bestuur van het Kennedy-center... ook heeft hij een hoge diplomatieke post, die ervoor zogt dat hij een diplomatenstatus heeft en dus niet zomaar aangeklaagd kan worden... hoogstwaarschijnlijk vooral een truc om te voorkomen dat hij een oproep kan krijgen te getuigen voor rechtzaken of congressionele hearings ...

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:45 schreef inslagenreuring het volgende:
Dit zegt ze om van de Epstein files af te leiden joh.

De Iran "oorlog" moet wel catastrofaal verlopen als ze nu pogen af te leiden hiervan door liever Epstein weer onder de aandacht te brengen ... :D
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 10 april 2026 @ 12:04:12 #8
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220547175
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:58 schreef RM-rf het volgende:
laat haar maar eens uitleg geven over mensen als Paoli Zampolli, nog steeds een zeer goede vriend en metgezel, die overall in de Epstein files staat en een expert was om jonge en minderjarige models uit Italie en de Balkan naar de VS te krijgen...
Zampoli is ook degene die Melania's visum regelde.

Het is een voormalige protegee van John Casablancas, een model-mogul en oprichter van Elite Model Management en uitvinder van de term "Supermodels" in de jaren negentig. Die echter ook openlijk bekend was als pedofiel (Hij kreeg een publieke relatie met het kind-model Stephanie Seymour toen deze 14 jaar oud was, later werd deze ook bekend als een vand e supermodels, naast vrouwen als Karen Mulder (die ook zich openlijk uitsprak over het sexuele misbruik door machtige mannen in de modelbusiness))
https://en.wikipedia.org/wiki/John_Casablancas

Momenteel heeft Paolo Zampolli dankzij Trump een aantal hoge posten toebedeeld gekregen, bv zit hij in het bestuur van het Kennedy-center... ook heeft hij een hoge diplomatieke post, die ervoor zogt dat hij een diplomatenstatus heeft en dus niet zomaar aangeklaagd kan worden... hoogstwaarschijnlijk vooral een truc om te voorkomen dat hij een oproep kan krijgen te getuigen voor rechtzaken of congressionele hearings ...
[..]
[ afbeelding ]

De Iran "oorlog" moet wel catastrofaal verlopen als ze nu pogen af te leiden hiervan door liever Epstein weer onder de aandacht te brengen ... :D
Dat hele narratief rondom het afleiden van Epstein files vind ik ongelooflijk stompzinnig.

Dit bewijst het eigenlijk wel.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220547179
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:51 schreef xpompompomx het volgende:

En ook leuk, de Epstein-files waren wat naar de achtergrond verdrongen, maar wie brengt ze weer helemaal in het nieuws...? Juist, Melania. _O- _O- _O-
Zal ook wel goed zijn voor de gezellige sfeer in huize Trump, waar het waarschijnlijk toch al erg gezellig is de afgelopen week.
  Moderator vrijdag 10 april 2026 @ 12:10:35 #10
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220547203
Jammer dat Melania niet op Fok zit, anders had ze dit uit kunnen leggen:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220547872
Weer meer leugens of ?

twitter

Ofwel de pedojudeo's kenden melania al nog voordat trump haar had ontmoet.
pi_220547897
What a great piece of ass she is.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_220547901
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:18 schreef BennieButtfuck het volgende:
What a great piece of ass she is.
Groomed by the talmudic order piece of ass to tie trump.

Je kunt niemand meer vertrouwen als je stinkende rijk bent.
pi_220547965
Dat wordt een echtscheiding in maak. Een uniek soap in witte huisjes...
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_220547976
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:29 schreef Captain_Ghost het volgende:
Dat wordt een echtscheiding in maak. Een uniek soap in witte huisjes...
Het is overduidelijk een golddigger en je gaat niet scheiden vlak voor de helgang van je rijke man.
  vrijdag 10 april 2026 @ 13:35:43 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220547997
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:51 schreef xpompompomx het volgende:

Ik ben benieuwd wie haar geadviseerd heeft.

Overigens acht ik de kans groot dat ze doodsbang is voor wat Amanda Ungaro te vertellen heeft, en mogelijk kan onderbouwen met bewijzen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220548060
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:35 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd wie haar geadviseerd heeft.

Overigens acht ik de kans groot dat ze doodsbang is voor wat Amanda Ungaro te vertellen heeft, en mogelijk kan onderbouwen met bewijzen.
of misschien is het gewoon de finale messteek in de rug van haar Erflater:

"Et tu, Brute Melania?"
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_220548073
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het is overduidelijk een golddigger en je gaat niet scheiden vlak voor de helgang van je rijke man.
het is wel duidelijk dat Trump nu op slechtere positie staat. meerdere mensen lopen weg van hem.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  vrijdag 10 april 2026 @ 14:08:20 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220548181
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:46 schreef RM-rf het volgende:

[..]
of misschien is het gewoon de finale messteek in de rug van haar Erflater:

"Et tu, Brute Melania?"
Vooralsnog lijkt hij niet zo geschokt te zijn dat hij er van omgevallen is...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220548205
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 14:08 schreef Leandra het volgende:

[..]
Vooralsnog lijkt hij niet zo geschokt te zijn dat hij er van omgevallen is...
Hij wordt gekker en senieler van. Net als Adolf op eind van zijn tijd.

Politiek is zwaar beroep vooral vereist een krachtige mentaal en denkwerk. Want iedereen zit aldoor aan je stoelpoten zagen.
  vrijdag 10 april 2026 @ 14:25:53 #21
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220548268
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:36 schreef Starhopper het volgende:
Die zullen ruzie hebben.
Dit is payback. Even het Epstein onderwerp naar voren schuiven.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 10 april 2026 @ 14:32:38 #22
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220548294
Weten we nu in ieder geval zeker dat Melania door Epstein gepaald is. Geen idee wat we met die kennis moeten, maar bedankt Melania.
pi_220548424
Het was toch wel al duidelijk dat ze elkaar tijdens zo'n Epstein feestje hebben ontmoet?
pi_220548436
Maak er anders weer een boeiende documentaire over trut
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')