Ben jij sportief? Volg je alles wat met sport te maken heeft? Of heb je gewoon iets te melden of te vragen over een sport? Dan is dit het forum waar je zijn moet.
Even opgezocht hoe oud de beste man was. Niet verwacht.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b] [13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?