abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 april 2026 @ 05:32:08 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220545177


quote:
Voor de 45e editie zijn de parcoursen van de NN Marathon Rotterdam voorzien van een update. Door de werkzaamheden op Hofplein zal komende editie de finish eerder op de Coolsingel liggen, namelijk ter hoogte van WTC. Daarnaast zijn er enkele aanpassingen gedaan aan het marathonparcours.

Nieuwe finishlocatie bij WTC
De 45e editie krijgt dit jaar een vernieuwde finishlocatie op de bruisende Coolsingel. Waar de NN Marathon Rotterdam de afgelopen jaren op de Coolsingel ter hoogte van Stadhuis finishte, zal de finish van alle onderdelen dit jaar als gevolg van de werkzaamheden op Hofplein iets eerder op de Coolsingel liggen. De finishlijn wordt getrokken bij Beursplein, ter hoogte van WTC. De vele supporters op de tribunes zorgen ervoor dat de sfeer bij de finish ook dit jaar onvergetelijk wordt!

Aanpassingen parcours marathonafstand
Voor de marathonlopers zullen er naast de wijziging van de finishlocatie nog twee veranderingen zijn in het parcours op Zuid. De eerste aanpassing ervaren de deelnemers al direct in het eerste kwart: lopers zullen tussen kilometer 7 en 11 opnieuw richting De Kuip lopen. Voor De Kuip wordt de sfeer extra versterkt wanneer de lopers via een ruime bocht weer richting het vertrouwde parcours gaan.

Ook bij Oldegaarde kan het publiek de lopers tweemaal aanmoedigen rond het 20-kilometerpunt. De lus rondom het Zuiderpark, met vaak minder publiek, is vervangen door een dubbele passage over Oldegaarde.

De rest van het parcours is identiek aan afgelopen editie. Op Noord blijven we rondom de Kralingse Plas lopen met vele cheering zones en publiek langs de route.

“We hebben een mooi en snel parcours waar deelnemers straks echt van gaan genieten,” zegt Michel Butter, Sportief Manager van de NN Marathon Rotterdam. “Als marathonloper stond ik er vroeger eigenlijk nooit zo bij stil hoeveel werk daarin gaat zitten. Het is mooi om te zien hoe het team en de Gemeente hier samen hun schouders onder hebben gezet.”
Zondag is het weer zover. Wellicht de mooiste sportdag van het jaar. Te beginnen met de marathon in Rotterdam. w/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220545421
Ik ga ‘m dit jaar niet lopen boys. Wie nog meer niet?
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 april 2026 @ 11:53:13 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220554383
De NOS spreek met Micky Keetels https://nos.nl/artikel/26(...)j-marathon-rotterdam
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220554392
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga ‘m dit jaar niet lopen boys. Wie nog meer niet?
Ik sla dit jaar ook over.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 11 april 2026 @ 13:54:01 #5
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220555179
Geen zin in hele tijd de stewardessaandachtsact van tokkie Mikkie
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 april 2026 @ 20:14:32 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220557881
Organisator Gozalo vs de gemeente
https://www.ad.nl/binnenl(...)ig-verrast~a3b6233c/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220560605
Zelfs De Belg zendt ‘m live uit.
sig verwijderd door FA
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 12 april 2026 @ 09:17:03 #8
284411 crew  heywoodu
pi_220560666
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 09:04 schreef Ambrosius het volgende:
Zelfs De Belg zendt ‘m live uit.
Waar dan? Ik zie op alle zenders wat anders, ook in Nederland nergens, regionaal alleen radio...
  Redactie Sport / Supervogel zondag 12 april 2026 @ 09:21:27 #9
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220560704
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 09:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Waar dan? Ik zie op alle zenders wat anders, ook in Nederland nergens, regionaal alleen radio...
In NL gewoon NPO1.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 12 april 2026 @ 09:22:41 #10
284411 crew  heywoodu
pi_220560712
quote:
7s.gif Op zondag 12 april 2026 09:21 schreef Pino112 het volgende:

[..]
In NL gewoon NPO1.
Verdorie, op de site staat starten vanaf 09.15u dus ik dacht dat de toppers om 09.15u zouden starten, maar dat is dus straks pas...vandaar dat er nog niks te zien is :+
  Redactie Sport / Supervogel zondag 12 april 2026 @ 09:28:12 #11
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220560758
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 09:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Verdorie, op de site staat starten vanaf 09.15u dus ik dacht dat de toppers om 09.15u zouden starten, maar dat is dus straks pas...vandaar dat er nog niks te zien is :+
Ja, de toppers lopen de marathon en niet de 10km. Goedemorgen c_/
  zondag 12 april 2026 @ 09:33:24 #12
194695 franklop
Fran knock
pi_220560798
#heywoowelt
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220560957
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 09:33 schreef franklop het volgende:
#heywoowelt
Doet die vandaag mee?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zondag 12 april 2026 @ 09:59:51 #14
194695 franklop
Fran knock
pi_220561013
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 09:54 schreef Felagund het volgende:

[..]
Doet die vandaag mee?
Meer gezien de berichten hierboven :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 12 april 2026 @ 10:03:59 #15
284411 crew  heywoodu
pi_220561043
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 09:54 schreef Felagund het volgende:

[..]
Doet die vandaag mee?
Ik ga in mei voor een marathon.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 12 april 2026 @ 10:04:21 #16
284411 crew  heywoodu
pi_220561046
Mooie ontknoping in Parijs ondertussen, twee man voor de winst.
pi_220561161
Dit is gespeeld.
pi_220561316
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:54 schreef Pino112 het volgende:
Geen zin in hele tijd de stewardessaandachtsact van tokkie Mikkie
GEBLONDEERD

Voorlopig nog anderen erbij op 10 kilometer voor het NK

Vooraan wordt er aardig geschroeid ^O^
Jack does it in real time...
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 12 april 2026 @ 10:43:18 #19
284411 crew  heywoodu
pi_220561324
Dit soort schreeuwers die zichzelf vooral heel grappig vinden :'(
pi_220561409
Anne Luijten is wel fijn als commentator.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220561454
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 10:56 schreef Felagund het volgende:
Anne Luijten is wel fijn als commentator.
Announce Hassan als commentator.
  zondag 12 april 2026 @ 11:24:27 #22
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220561587
Gaat rap, maar temperatuur begint wel aardig op te lopen. Benieuwd of ze dit tempo kunnen houden.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220561596
Waarom blijft dat drinken toch altijd zo lachwekkend...

Stilstaan, omkeren en dan 1 slokje nemen, amateur hour...
Jack does it in real time...
  zondag 12 april 2026 @ 11:38:08 #24
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220561687
De mooiste en tevens ook de duurste, Rotterdam. _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 12 april 2026 @ 11:39:52 #25
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220561705
Abdi gaat dit op z’n sloffen winnen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220561707
Abdi is nerveus
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220561745
Abdi mag nu wel demarreren.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport / Supervogel zondag 12 april 2026 @ 11:54:14 #28
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220561866
Abdi gaat er vandoor
  zondag 12 april 2026 @ 11:54:18 #29
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220561869
Dit is gespeeld
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 12 april 2026 @ 11:54:23 #30
284411 crew  heywoodu
pi_220561875
Dit is gespeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')