Vanavond heb ik een film gehuurd samen met mijn vriend, en we hebben ook een dosis alcohol en sigaretten ingeslagen. Nu zijn we alletwee al anderhalf jaar gestopt met roken, maar ineens weer beginnen.... en alle remmen waren los. Zo hebben we heerlijk liggen zoenen, en hebben we ineens weer de dingetjes even vanuit een ander perspectief bekeken. Heel verhelderend!
Net lekker wezen fitnessen en vanmiddag heerlijk 2 honden over het strand laten razen. Leuke combinatie een Bull Terrier en een Maltezertje laten stoeien en dan wint de Maltezer ook nog
Ook nog zekerheid gekregen over m'n toekomst (beetje dan), ik kan weer gewoon m'n oude baan oppakken en ik mag zelf bepalen hoe vaak ik wil komen werken.
Al met al een goede dag en ik heb enorm veel zin om te gaan skien volgende week
/edit : voel me eigenlijk beetje verrot..
Heb spierpijn van voetballen...
[Dit bericht is gewijzigd door SMOOGY op 25-02-2003 22:38]
quote:en dat allemaal door dat vervelende zussie
Op dinsdag 25 februari 2003 22:38 schreef LadyLysah het volgende:
geërgerd...!
ow on topic, ik ben in een nostalgische bui.
Wat is Veronica een leuk kanaal
quote:Da's een taaie, hoor, net als jij,
Op dinsdag 25 februari 2003 22:53 schreef DuchessX het volgende:
Moe en bezorgd om mijn allerliefste vriendinnetje
Ontopic:
Okee, beetje drukke week ivm de vakantie,
maar leuke dingetjes gepland en mijn ateliertje is vrijwel klaar.
En vandaag (extra) supertrots op mijn kleinste shmoopie.
toestraks dikke ruzie met ons mam gehad, maar dat trekt wel bij, maar is erg vermoeiend...
verder morgen een gesprek op school :S.. en niet omdat het slecht gaat met mijn studie(alles gehaald tot nu toe)....
Ik vraag me af waarom ik weer niet op tijd naar bed ben gegaan terwijl ik me dat de hele dag heb voorgenomen..
Dus voel me beetje dom..
Verder, geen grote zorgen meer over 't domste weekend ooit en zie alles helemaal goed komen, zeker nu ik me weer op HBO heb ingeschreven..
Jammer dat iedereen slaapt, anders schreeuwde ik het uit
Nee, natuurlijk doe ik dat niet, maar het klinkt wel stoer...
Ga zo maar eens pitten en morgen (vandaag eigenlijk) weer van een mooie dag genieten
quote:Tnx
Op dinsdag 25 februari 2003 15:52 schreef micha het volgende:
Gefeliciteerd sundae!
Ontopic:
Ik voel me moe, en ga heerlijk slapen zo...
quote:Mail!
Op woensdag 26 februari 2003 00:55 schreef MUUS het volgende:
Ik word nerveus, ongerust en onzeker omdat *dinges* nog niet heeft gemaild. Als *dinges* morgen nog niet heeft gemaild, scheld ik *dinges* helemaal verrot!Nee, natuurlijk doe ik dat niet, maar het klinkt wel stoer...
Maar ben nog steeds nerveus en onzeker. En dat voelt kut. .
Hardstikke geil, maar geen manier om het te uiten, behalve in gedachten en woorden.
en voor de rest voel ik me wel redelijk... denk ik..kweet et niet helemaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |