"Als wij het doen is het goed en als jullie het doen is het terrorisme en mogen we het bestrijden." De Amerikaanse logica en manier van communiceren in een notendop.quote:
De endorsement van JD Vance aan paus Franciscus liep ook al niet goed af.quote:Op vrijdag 10 april 2026 12:42 schreef tjoptjop het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me af waarom ze dit überhaupt nog doen, het werkt volgens mij nooit. Al die celebrity endorsements, of Obama tijdens Brexit. Hoe vaak is het wel niet een backfire
Omdat Orban een corrupte zak hooi is moet de VS Brussel binnenvallen. Goed verhaal wel.quote:
Tja.. ze hebben wat goed te maken na de kiss of death van Vance eerder deze week.quote:Op zaterdag 11 april 2026 10:44 schreef Momo het volgende:
Arme Hongaarse kiezers worden betaald om Fidesz te stemmen
En dat de VS zich veel meer mengt in de Hongaarse verkiezingen dan de EU doetquote:Op zaterdag 11 april 2026 11:02 schreef vosss het volgende:
Wat zou Vance kwalijker vinden. Dat de EU zich inmengt met de Hongaarse verkiezingen of dat zijn land de hele fucking wereld in een recessie duwt met hun mokerdomme aanvallen op Iran?
Trump gisteren:quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En dat de VS zich veel meer mengt in de Hongaarse verkiezingen dan de EU doet![]()
quote:My Administration stands ready to use the full Economic Might of the United States to strengthen Hungary’s Economy, as we have done for our Great Allies in the past, if Prime Minister Viktor Orbán and the Hungarian People ever need it. We are excited to invest in the future Prosperity that will be generated by Orbán’s continued Leadership! President DONALD J. TRUMP
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |