quote:Op zondag 19 april 2026 13:23 schreef golfer het volgende:
Ze zijn begonnen en ik heb de eerste aflevering al binnen.![]()
Straks/vanavond maar eens bekijken,
quote:Alle 24 zijn thuiskoks/amateurs en dit seizoen gaat “back to basics”.
*Speciale gasten dit seizoen*: Meghan Markle als gastjurylid, plus social media chefs als DimSimLim, Andy Cooks, Victoria Minell en Lily Huynh.
De volledige lijst met alle 24 namen komt pas na de eerste 3 afleveringen, waarin de laatste 4 schorten worden verdeeld.
Ik zoek via Reddit op waar de aflevering staat en dan download ik het bij Mega.quote:Op dinsdag 21 april 2026 19:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Via welk kanaal kijken jullie? Via Mega stopt ie halverwege vanwege limiet, en DailyMotion heeft om de 3 minuten 1,5 minuut reclame, heel irritant.
Vandaag is aflevering 4 uitgezonden.quote:
Alweer een fossiel opgegraven.quote:
Ze proefden alleen de beste 12 gerechten. En daarvan zijn er 4 vrijgesteld voor de eliminatie van morgen.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik begreep niet zo goed waarom de helft na het proeven al aan de zijkant stond. Die werden ook niet laten zien tijdens het proeven dacht ik.
Ah de 12 beste had ik dus niet door, thanks.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze proefden alleen de beste 12 gerechten. En daarvan zijn er 4 vrijgesteld voor de eliminatie van morgen.
Oui madamquote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:11 schreef BE het volgende:
JC heeft zijn French-ness wel wat opgeschroefd dit seizoen met zijn ohlalala.
En overall lijkt zijn accent wat sterker aanwezig dan vorig jaar.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Oui madam![]()
Sla jij soms ook op tafel als het echt superlekker is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |