Oh, dan ben ik wel benieuwd naar die pedofielen (dit klinkt nogal fout out of context).quote:
Er staat beschermen ervan.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik wel benieuwd naar die pedofielen (dit klinkt nogal fout out of context).
nee maar door links te stemmen werk je jezelf wel tegen als je zo graag 'de nacht terug wilt' . Stemmen op immigratie en dan raar opkijken dat ze niet meer over straat kunnen. Ach even lantaarnpaaltje aanpassen en het is weer klaar. Echt, sommigen zijn echt te dom om te poepen. Vrouwen vooral. En dat zeg ik als vrouw ja.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:01 schreef torentje het volgende:
[..]
In Nederland wordt de aanwezigheid van veel vrouwvijandige mannen toegeschreven aan links Nederland. Maar het is niet hun verantwoordelijkheid dat deze problematiek bestaat.
Deze constatering benadrukt dat de oorsprong van vrouwonvriendelijkheid breder is dan politieke stromingen en dat het niet aan één kant van het spectrum te wijten is.
Daarnaast blijkt uit de situatie dat de daders, net als rechts Nederland, geen angst voelen voor links Nederland.
Dit suggereert dat beide politieke kanten geen directe invloed uitoefenen als het gaat om het ontmoedigen van vrouwvijandig gedrag. Het wijst op een bredere maatschappelijke uitdaging waarin de aanpak van vrouwvijandigheid niet afhankelijk is van de politieke kleur.
Zou rechts Nederland die vrouwvijandige mannen kunnen tegenhouden voordat zij een vrouw zouden vinden om hun lusten op te botvieren?quote:Op woensdag 8 april 2026 20:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee maar door links te stemmen werk je jezelf wel tegen als je zo graag 'de nacht terug wilt' . Stemmen op immigratie en dan raar opkijken dat ze niet meer over straat kunnen. Ach even lantaarnpaaltje aanpassen en het is weer klaar. Echt, sommigen zijn echt te dom om te poepen. Vrouwen vooral. En dat zeg ik als vrouw ja.
Islam is inderdaad erg rechtsquote:Op woensdag 8 april 2026 21:07 schreef torentje het volgende:
[..]
Zou rechts Nederland die vrouwvijandige mannen kunnen tegenhouden voordat zij een vrouw zouden vinden om hun lusten op te botvieren?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Islam is inderdaad erg rechts
Linkse deugverraders kijken er graag van weg, maar we zijn alhier een erg leuk pro-islamitisch milieu aan het maken - want anders is het racisme -waarmee vrouwtjes zich vooral zich dienen te schikken naar datzelfde achterlijke eigen verantwoordelijkheid narratief dat het alhier al jaren goed doet.
Met d66 als grootste partij gaat dat vast lukken.
Vrouwen, u hebt ook verantwoordelijkheid.. Kleed u zedig en niet te uitdagend - c.q. kleed u niet zoals u zelf wil - want dat zou weleens kunnen leiden tot kortsluiting in de incest-vergaarde schijtbreintjes van mannelijke primitief-religieus geïndocrineerde prinsjes met het empatisch vermogen van een doperwt.
Zodoende.
Komt vast goed, met inclusie begaande schijtclubs als D66 en PvdaGL aan de voorhoede
Laat ik het samenvatten.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:35 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Dat is ook geen antwoord op mijn vraag. Die vraag was namelijk; "Zou rechts Nederland die vrouwvijandige mannen kunnen tegenhouden voordat zij een vrouw zouden vinden om hun lusten op te botvieren?"quote:Op woensdag 8 april 2026 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laat ik het samenvatten.
Wat vrijheid, democratie, rechten voor LGBTQ en vrouwen betreft is in Nederland op dit moment de islam de allergrootste bedreiging.
En iedereen met ogen kan dat zien.
Zou mooi zijn als onze OVERHEID dat ook eens zou zien
Nee, tenzij je preventief alle mannen gaat opsluiten.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:47 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat is ook geen antwoord op mijn vraag. Die vraag was namelijk; "Zou rechts Nederland die vrouwvijandige mannen kunnen tegenhouden voordat zij een vrouw zouden vinden om hun lusten op te botvieren?"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |