https://www.bnnvara.nl/jo(...)het-publiek-verlorenquote:Over de salariskosten: we zijn een professionele organisatie met een serieuze verantwoordelijkheid, en we hebben daarom professionals in dienst. Ik heb een goed inkomen, namelijk 122.000 euro bruto, maar dat is aardig wat minder dan ik in mijn oorspronkelijke sector had kunnen verdienen en onder de Goede Doelen Nederland norm.
Wat vond je er niet al te geweldig aan?quote:Op maandag 6 april 2026 21:34 schreef Masberum het volgende:
Ik heb gewerkt bij een goededoelen organisatie, vond hun acties om geld te krijgen niet al te geweldig.
Het bedelen vooral. Inspelen op emoties. de telemarketing ook, het is toegestaan maar ik ben daar ook geen fan van. Zo vast nog wel 2 meer dingen als ik er wat meer over na zou denkenquote:Op maandag 6 april 2026 23:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Wat vond je er niet al te geweldig aan?
Zou ja, ze komt van Pfizer en AstraZeneca, dat zou vrij gemakkelijk gelukt zijn daar.quote:Op maandag 6 april 2026 22:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Wat betreft haar salars probeert ze het dus zo te presenteren alsof ze eigenlijk een offer brengt door voor dit salaris te gaan werken.
Ja soms. Die mensen die de straatkrant verkopen heb ik zelf nooit moeite mee gehad. Die staan daar legaal en proberen geld te verdienen. Die energiecontract mensen zijn wel echt dramatisch, die moet je gewoon de deur voor hun neus dicht maken voordat ze proberen met je iets aan te smeren.quote:Op maandag 6 april 2026 23:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Soms kom je op straat ook wel eens mensen tegen die donateurs werven voor goede doelen. Die kunnen net zo opdringerig zijn als die krantenverkopers en die mensen die je een energiecontract willen aansmeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |