abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2026 @ 00:58:34 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220569818
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 00:54 schreef tjoptjop het volgende:


Het zit je dwars he _O-
Ja. Zo'n loser die een briljante golfer zo durft te noemen is in mijn ogen niks waard en heeft geen verstand van deze sport.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220569834
Huh, dit was toch niet het jasjesoverdracht?

flopshow dan
pi_220569837
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 01:15 schreef tjoptjop het volgende:
Huh, dit was toch niet het jasjesoverdracht?

flopshow dan
Komt zo. https://www.masters.com/en_US/live/index.html en dan klikken op Green Jacket Ceremony
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_220569858
quote:
2s.gif Op maandag 13 april 2026 01:17 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Komt zo. https://www.masters.com/en_US/live/index.html en dan klikken op Green Jacket Ceremony
Ik zag het idd, thnx. Stond me iets van bij dat het standaard interviewtje met de voorzitter geen jasje betrof normaal, maar blijkbaar dus wel. Volgend jaar vraag ik dit waarschijnlijk weer :D
pi_220570133
Heel gaaf dat McIlroy dit na zo’n beroerde 3e dag en zwakke start op dag 4 toch nog weet te winnen. Bizar. Gek dat er toch ook zo’n verval bij zo’n speler kan optreden. Comeback is niet normaal. Straks maar eens even terugkijken….
U MAD?
pi_220570144
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 00:54 schreef tjoptjop het volgende:
Het zit je dwars he _O-
Blijkbaar kan die ouwe niet zo heel goed begrijpend lezen. Snel het bejaardenhuis in ermee, what the fuck :')
U MAD?
  maandag 13 april 2026 @ 11:57:16 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220572138
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 05:12 schreef de_boswachter het volgende:
Heel gaaf dat McIlroy dit na zo’n beroerde 3e dag en zwakke start op dag 4 toch nog weet te winnen. Bizar. Gek dat er toch ook zo’n verval bij zo’n speler kan optreden. Comeback is niet normaal. Straks maar eens even terugkijken….
Wat een oetlul, he?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220572274
quote:
81s.gif Op maandag 13 april 2026 11:57 schreef golfer het volgende:

[..]
Wat een oetlul, he?
[ link | afbeelding ]
Je wil het niet snappen, prima. Zal wel een leeftijdsdingetje zijn. Ik zal het speciaal voor jou als boomer even uitschrijven:

Oetlul sloeg op dat hij zijn riante voorsprong na twee dagen gewoon uit handen aan het geven was. Dag 3 was dramatisch en de start van dag 4 ook belabberd. Oetlul had dan ook verder niets maar dan ook helemaal niets te maken met de carrière prestaties van McIlroy, want het is gewoon een grootheid.

Zo duidelijk? En nu weer een schoon luiertje om opa. Zijn we weer vrienden?
U MAD?
  maandag 13 april 2026 @ 12:52:09 #233
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220572471
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2026 12:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Je wil het niet snappen, prima. Zal wel een leeftijdsdingetje zijn. Ik zal het speciaal voor jou als boomer even uitschrijven:

Oetlul sloeg op dat hij zijn riante voorsprong na twee dagen gewoon uit handen aan het geven was. Dag 3 was dramatisch en de start van dag 4 ook belabberd. Oetlul had dan ook verder niets maar dan ook helemaal niets te maken met de carrière prestaties van McIlroy, want het is gewoon een grootheid.

Zo duidelijk? En nu weer een schoon luiertje om opa. Zijn we weer vrienden?
Iemand die tijdelijk even minder briljant presteert een oetlul noemen vind ik nog steeds niet kunnen.
Maar dat zal ook wel een leeftijdskwestie zijn, hoewel in jouw geval het meer een onbehoorlijke gedragskwestie is, want jij was vanwege jouw ongepaste gedrag ook al van jouw golfclub verbannen en pas na excuses aanbieden mocht je weer terug komen.

En we waren geen vrienden en zullen dat ook nooit worden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220572483
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:52 schreef golfer het volgende:
En we waren geen vrienden en zullen dat ook nooit worden.
Jammer want ik vind je een aimabele bewonderenswaardige man. Ik beschouw je dan ook gewoon als een vriend :)
U MAD?
pi_220572598
User @de_boswachter deed een Garciaatje?

pi_220572610
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:52 schreef golfer het volgende:

[..]
Iemand die tijdelijk even minder briljant presteert een oetlul noemen vind ik nog steeds niet kunnen.
Maar dat zal ook wel een leeftijdskwestie zijn, hoewel in jouw geval het meer een onbehoorlijke gedragskwestie is, want jij was vanwege jouw ongepaste gedrag ook al van jouw golfclub verbannen en pas na excuses aanbieden mocht je weer terug komen.

En we waren geen vrienden en zullen dat ook nooit worden.
Ongepast gedrag is zijn tweede naam
  FOK!Fotograaf maandag 13 april 2026 @ 14:06:12 #237
842 Zorro
Z
pi_220573026
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:52 schreef golfer het volgende:

[..]
Iemand die tijdelijk even minder briljant presteert een oetlul noemen vind ik nog steeds niet kunnen.
Maar dat zal ook wel een leeftijdskwestie zijn, hoewel in jouw geval het meer een onbehoorlijke gedragskwestie is, want jij was vanwege jouw ongepaste gedrag ook al van jouw golfclub verbannen en pas na excuses aanbieden mocht je weer terug komen.

En we waren geen vrienden en zullen dat ook nooit worden.
Als Messi een makkelijke kans mist noem ik hem ook een oetlul.
Als Verstappen zijn auto in Russell zijn zijkant parkeert noem ik hem ook een oetlul.

Of iets soortgelijks.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220577774
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2026 12:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Jammer want ik vind je een aimabele bewonderenswaardige man. Ik beschouw je dan ook gewoon als een vriend :)
_O-

Ik geniet echt van jullie bromance.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 14 april 2026 @ 12:15:02 #239
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220579375
Voor degenen die Facebook hebben een leuk filmpje van Rory bij Jimmy Fallon:

https://www.facebook.com/watch/?v=839873368408125
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 14 april 2026 @ 12:18:04 #240
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220579392
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 13:12 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Ongepast gedrag is zijn tweede naam
Nou nou nou, golfer is best een redelijk persoon vind ik.
pi_220579465
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2026 12:15 schreef golfer het volgende:
Voor degenen die Facebook hebben een leuk filmpje van Rory bij Jimmy Fallon:

https://www.facebook.com/watch/?v=839873368408125
Fallon, dát is nou een oetlul met dat stomme gehinnik van hem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')