Wil je aub ophouden met het vervuilen van topics middels AI gegeneerde content? Bvd.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hieronder een paar redenen dat Luxemburg toch maar niet zo "tof" is:
1. Huurprijzen liggen vaak nog hoger dan in Nederland (zelfs vs. Amsterdam)
2. Koopwoningen zijn extreem duur en schaars
3. Boodschappen en uit eten gaan kosten meer
Nederland is al duur, maar Luxemburg zit daar vaak nóg boven
Beide landen hebben problemen, maar Luxemburg is extremer
4. Nog minder aanbod dan in Nederland
5. Sneller overboden of weggekaapt door expats
6. Minder sociale huur dan in Nederland
In Nederland is het moeilijk, in Luxemburg vaak bijna onmogelijk zonder hoog inkomen.
heb ik zelf geschrevenquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wil je aub ophouden met het vervuilen van topics middels AI gegeneerde content? Bvd.
Ik wist dat de woningprijzen nog extremer waren dan in Nederlandquote:
Je bewijst nu dus dat het toch AI gegenereerde content is.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wist dat de woningprijzen nog extremer waren dan in Nederland
Mijn schrijfkunsten zijn echt een minimum dus heb ik wat "hulp" gevraagd om het wat beter op te schrijven
jij bent een goede man, laat je niet op de kast jagenquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wist dat de woningprijzen nog extremer waren dan in Nederland
Mijn schrijfkunsten zijn echt een minimum dus heb ik wat "hulp" gevraagd om het wat beter op te schrijven
Wacht eens even. Het was mijn vriend alquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:38 schreef Hetekip het volgende:
[..]
jij bent een goede man, laat je niet op de kast jagen
ik beschouw jou als vriend
Capuchon ik geef om hem als ik om een vriend geefquote:
Ik sta zeker aan zijn kant. Maar dat neemt niet weg er af een toe een kritische noot geplaatst mag worden.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:40 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Capuchon ik geef om hem als ik om een vriend geef
als capu problemen heeft
dan sta ik aan zijn zijde
sta jij aan zijn kant?
maar hij is een goeie jongenquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik sta zeker aan zijn kant. Maar dat neemt niet weg er af een toe een kritische noot geplaatst mag worden.
Dat houdt een relatie gezond.
Ik wil niemand afbreken. Ik geef alleen aan dat ik ongewenst vind om AI teksten te gaan plaatsen op fok, omdat dit het menselijke aspect ondermijnt. En hij kan prima uit zijn woorden komen, dat kon hij namelijk ook voor het AI tijdperk. Verder zie ik liever een post die niet 100% klopt dan een post die volledig uit AI tekst bestaat.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:43 schreef Hetekip het volgende:
[..]
maar hij is een goeie jongen
slim ook
alleen niet zoveel tijd
jongen werkt zwaar
jongen kan niet altijd goed uit woorden komen
gebruikt ai voor beetje hulp
we moetne hem steunen en opbouwen niet afbreken
Dat denk je?quote:[b]Op vrijdag 3 april 2026 23:16 schreef Hetekip
denk dat het schoolsysteem oook gewoon veel beter is dan dat achterlijke nederlandse schoolsysteem.
ik steun capuchon jongen ik hou van hem.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik wil niemand afbreken. Ik geef alleen aan dat ik ongewenst vind om AI teksten te gaan plaatsen op fok, omdat dit het menselijke aspect ondermijnt. En hij kan prima uit zijn woorden komen, dat kon hij namelijk ook voor het AI tijdperk. Verder zie ik liever een post die niet 100% klopt dan een post die volledig uit AI tekst bestaat.
wat denk jij dan binnendemoonquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:48 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dat denk je?
Het is duidelijk dat het Nederlandse onderwijssysteem bij jou flink gefaald heeft ja.
Ik ken een Luxemburgse die zich juist verbaasde om de nog veel hogere huizenprijzen in Nederland.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
In Nederland is het moeilijk, in Luxemburg vaak bijna onmogelijk zonder hoog inkomen.
Volgens die Luxemburgse doen veel kinderen maar een praktische middelbare schoolopleiding, omdat de voertaal daar Duits is, terwijl ze best een soort havo/vwo kunnen doen, maar dat is Frans = minder toegankelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:48 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dat denk je?
Het is duidelijk dat het Nederlandse onderwijssysteem bij jou flink gefaald heeft ja.
de naam zegt het al he LUXEmburgquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
je laat je werkelijk wat wijsmaken door die persoon die misschien wel claimt "luxemburgs" te zijn, maar volgens mij eerder klinkt als iemand met nauwelijks kennis (of heel erg verouderde) van het land...quote:Op maandag 6 april 2026 16:48 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Volgens die Luxemburgse doen veel kinderen maar een praktische middelbare schoolopleiding, omdat de voertaal daar Duits is, terwijl ze best een soort havo/vwo kunnen doen, maar dat is Frans = minder toegankelijk.
Luxemburg heeft idd een jonge universiteit maar veel opleidingen moet je na bv. het eerste jaar alsnog in het buitenland vervolgen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
je laat je werkelijk wat wijsmaken door die persoon die misschien wel claimt "luxemburgs" te zijn, maar volgens mij eerder klinkt als iemand met nauwelijks kennis (of heel erg verouderde) van het land...
Allereerst, het is totale nonsens als iemand met reele en actuele kennis van de huizenprijzen in Luxemburg claimt "verbaasd"te zijn over nederlandse prijzen.... de huizenprijzen in Luxemburg-stad en rond het andere groeicentrum in Esch-sur-Alzette (zeker Belval, waar nu de Universiteit zit, was ook al bewijst dat een claim dat Luxemburg geen hoger onderwijs is verouderd is, sinds 2006 hebben ze een universiteit en daarin wordt flink geinvesteerd) zitten rond ongeveer de ¤ 11.500 per sqm ... in nederland ligt deze in het gebied rond amsterdam ongeveer op ¤ 9.500-10.000 per sqm.
Verder is de claim dat mensen uit Luxemburg Frans als taal "minder toegankelijk" vinden gewoon je reinste nonsens... 98% van de Luxemburgers spreekt Frans en dat is over het algemeen de lingua Franca... vrijwel iedereen spreekt vooral Frans (voor zowel Engels, Duits als Lëtzebuergesch is dat minder met ongeveer 80% .. ook Portugees is sterk verbreid met ongeveer 20%).
Als je in Luxemburg woont en/of werkt zul je zeer waarschijnlijk zeer veel met Frans te maken krijgen (ook in bedrijven waar engels als officiele taal geld)
Godenlandquote:Op woensdag 8 april 2026 12:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
En de POTT is er welgeteld een hele euro goedkoper dan in Duitsland!
ik werk zelf al ruim 25 jaar in Luxemburg (ik kijk nu uit over het Pfaffenthal en de Rout Bréck) ... en kan met gerust hart je vertellen dat het totaal ongeloofwaardig overkomt wat jij claimt dat een luxemburger zou zeggen.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:09 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Luxemburg heeft idd een jonge universiteit maar veel opleidingen moet je na bv. het eerste jaar alsnog in het buitenland vervolgen.
Dat iemand weleens Frans spreekt betekent niet dat diegene het vloeiend beheerst. Zo werkt het niet.
En diegene was werkelijk verbaasd om hoge huizenprijzen als 900 euro voor een kleine studio. Dat was wel 3 jaar terug maar toch.
Hoe kom je hier allemaal op?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |