abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8717425
Ik heb het volgende probleem.. ik heb zaterdag gezoend met een meisje, maar wat begon als een grote grap begint nu toch beetje de verkeerde kant op te gaan.. Ik ben namelijk bang dat ik haar een beetje te leuk begin te vinden.. Probleem alleen is dat ze ten eerste iets voor een andere jongen voelt (maar die jongen laat het tot nu toe nog ff afweten), ten tweede een puur op sex gebaseerde relatie heeft met weer een andere jongen (noem hem ff Henk) en sowieso op de avond dat ze met me zoende al even naar de wc ging en toen ze terug kwam vroeg of ik het erg vond als ze nu al vreemd was gegaan

Omdat ik het toen nog eigenlijk allemaal als een soort van grap beschouwde vond ik dat op dat moment niet zo erg.. maar nu begint het er toch op te lijken dat ik haar toch wel erg leuk vind.. En dat terwijl Henk op dit moment bij haar thuis zit en daar ook zal blijven slapen (ouders op wintersport)..

Haar langste relatie is tot nu toe 2 weken geweest en ze is totaal niet het type voor iets langdurends.. De volgende keer dat ik haar zie (waarschijnlijk over een week of 2) dan zie ik het best gebeuren dat ik weer met haar zoen (vrij grote kans op zich) en wellicht wel meer (minder grote kans ) maar ik ben bang dat ik meer wil, maar dat zit er dus niet in ben ik bang voor..

Wat moet ik nu doen.. maar het beste van nemen.. zo veel mogelijk lol mee hebben (ben nu nog jong) en later maar voor het serieuze gaan.. of haar dit vertellen en kijken hoe het dan gaat.. of gewoon meteen naar haar doen..

[Dit bericht is gewijzigd door Koos-Kansloos op 25-02-2003 22:29]

Nog altijd even kansloos!
pi_8717512
:W

dus

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8717536
Gewoon proberen en niet moeilijk doen, enjoy it while it last .
En ook aanraden gewoon haar te nemen zoals ze is , dus geen illusies over dat ze je trouw moet zijn .
En ook goed nadenken of je dit wel wilt .
We are the weirdo's mr - The Craft
  dinsdag 25 februari 2003 @ 21:59:12 #4
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_8717561
in indergeval alvast voorbereidingen treffen voor over pak em beet ... 3 weken ?

wat je verder zou moeten doent. 'k zou het niet weten.

kansloos? ik hou het liever op kans-arm

Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_8717760
maar zou ik t moeten vertellen om te kijken hoe ze er op reageert.. of gewoon ff afwachten.. misschien is t zo weer over ofzo (niet dat ik daar op reken, maar toch)..
pi_8717790
Ik zou het wel weten.....
  dinsdag 25 februari 2003 @ 22:12:39 #7
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_8717867
als je een sexuele relatie ok vind dat gewoon doen, als je meer zou willen (wat me bij jouw het geval lijkt) heel snel vergeten....(mijn mening...)
Remind yourself: Nobody's build like you, you designed yourself...
pi_8723534

je gaat er op den duur kapot aan geloof me!!

life is short have fun while u see it passing by...
  woensdag 26 februari 2003 @ 08:02:00 #9
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_8723595
Ik ben ook al een hele tijd verliefd op een slet Ga je kapot aan
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_8723663
Gewoon nuecken, en dan zie je wel weer !
  woensdag 26 februari 2003 @ 08:28:02 #11
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_8723756
pas op met die meid als zei met al die kerels gaat en ook met jouw dat flikkerd vandaag of morge je lul der een keer af van de geslacht ziekten die zei heb gatverdamme wat een goor ranzig wijf ben jij wel goed wijs maar goed dat is natuurlijk mijn mening maar ik wil je virndinnetje niet beledegen
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_8735849
Dit is een typisch geval van: neuken en dumpen anders doet ze het met jou.
pi_8741833
Ben ik niet met dezelfde meid het bed ingedoken!? De verschillen zijn klein... maar goed, het is wel een ander (denk ik).

Komt zeer herkenbaar over. Het heeft mij behoorlijk pijn gedaan. Zie mijn postings hier.

I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_9328121
Nou ze is dus gister hier geweest (filmpje gekeken met nog wat anderen en toen naar de stad) ze sliep bij iemand die ze hier kende.. Ze is wel bijna nog met me mee naar huis gegaan..

Naja in ieder geval, sprak r vandaag op msn en toen zei ze dus dat ze me ook erg leuk vond ondertussen maar niet weet wat ze er mee aan moet.. ze wil me ook snel weer zien enzo..

Naja ik zie wel wat er gebeurd wilde jullie alleen ff van de laatste nieuwtjes op de hoogte brengen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')