Omdat ik het toen nog eigenlijk allemaal als een soort van grap beschouwde vond ik dat op dat moment niet zo erg.. maar nu begint het er toch op te lijken dat ik haar toch wel erg leuk vind.. En dat terwijl Henk op dit moment bij haar thuis zit en daar ook zal blijven slapen (ouders op wintersport)..
Haar langste relatie is tot nu toe 2 weken geweest en ze is totaal niet het type voor iets langdurends.. De volgende keer dat ik haar zie (waarschijnlijk over een week of 2) dan zie ik het best gebeuren dat ik weer met haar zoen (vrij grote kans op zich) en wellicht wel meer (minder grote kans ) maar ik ben bang dat ik meer wil, maar dat zit er dus niet in ben ik bang voor..
Wat moet ik nu doen.. maar het beste van nemen.. zo veel mogelijk lol mee hebben (ben nu nog jong) en later maar voor het serieuze gaan.. of haar dit vertellen en kijken hoe het dan gaat.. of gewoon meteen naar haar doen..
[Dit bericht is gewijzigd door Koos-Kansloos op 25-02-2003 22:29]
dus
wat je verder zou moeten doent. 'k zou het niet weten.
kansloos? ik hou het liever op kans-arm
Komt zeer herkenbaar over. Het heeft mij behoorlijk pijn gedaan. Zie mijn postings hier.
Naja in ieder geval, sprak r vandaag op msn en toen zei ze dus dat ze me ook erg leuk vond ondertussen maar niet weet wat ze er mee aan moet.. ze wil me ook snel weer zien enzo..
Naja ik zie wel wat er gebeurd wilde jullie alleen ff van de laatste nieuwtjes op de hoogte brengen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |