abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 april 2026 @ 08:59:16 #1
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220497415
https://www.omroepbrabant(...)t-over-ticketverkoop

quote:
Omroep Brabant is geweigerd om verslag te doen van Paaspop. De festivalorganisatie heeft donderdag besloten de eerder verstrekte accreditaties in te trekken. Aanleiding is een artikel en video van de omroep waarin wordt gemeld dat het festival nog niet is uitverkocht.

Volgens de paaspopdirectie is er vooral boosheid over de tekst 'Paaspop nog niet uitverkocht' in een video die woensdag op sociale media verscheen. In die video komt directeur Peter Sanders aan het woord. Volgens Paaspop is de aandacht rond de ticketverkoop 'te negatief'. Daarom is de regionale omroep niet meer welkom.

Reactie hoofdredacteur

Woensdag wilde de directeur geen vragen beantwoorden over de verkoopcijfers. Wel ging hij in op andere onderwerpen, zoals de stijgende kosten voor festivals en het groeiende aanbod van evenementen in Nederland. Die context kwam terug in een video van Omroep Brabant, waarin ook muziekjournalist Atze de Vries duiding geeft. Daarin wordt een breder beeld geschetst van een festivalmarkt die onder druk staat, met veranderend gedrag van bezoekers en oplopende kosten.
Wat een lange tenen.
pi_220497597
Volgend artikel: 'Organisatie Paaspop met handen in het haar door gebrekkige kaartverkoop'
gr gr
  vrijdag 3 april 2026 @ 09:33:36 #3
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220497636
Top, nu staan ze bekend als dat ene festival wat niet was uitverkocht.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')