Bewijs dat jij geen kloon bent ?quote:Op donderdag 2 april 2026 15:31 schreef Sometimes het volgende:
Speciaal hiervoor maak je een kloon aan?
Waar is tong80? Hoort bij Fok!, al tijden niet gespot.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:32 schreef S42 het volgende:
Of tong80 die op zijn zolderkamer 101 berichten per dag plaatst.
Nog steeds in Zaltbommel, denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:42 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Waar is tong80? Hoort bij Fok!, al tijden niet gespot.
Als je dit soort topics toelaat, kan je mods net zo goed afschaffen. Of ze iig alleen nog gebruiken voor hier en daar wat verplaatsen.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:S42 Welkom terug op FOK! maar dat lijkt niet echt het juiste forumonderdeel.
Probeer het in VER
Jammer wel. Kon hem altijd wel waarderen. Hoop dat het hem goed gaat.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds in Zaltbommel, denk ik.
Hij had aangegeven er geen zin meer in te hebben.
Geen idee ? Na 25 jaar van die zolderkamer gekomen...quote:Op donderdag 2 april 2026 15:42 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Waar is tong80? Hoort bij Fok!, al tijden niet gespot.
quote:
Wie is dat nou wel op dit maffe autisten forum.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat verwacht je van capudie is niet zo helder
@Jojoortje is dit echtquote:Op donderdag 2 april 2026 15:19 schreef S42 het volgende:
Ik kom hier ondertussen een jaar of 20. Maar wie is nou de grootste loser ? Ik denk aan Kastanova die louter raamprostituees naaiden. Of Schenkstroop die een account had aangemaakt als zogenaamd zijn vriendin. Jojoortje die eigeniijk een obese 50+ man was op een scootmobiel. Zo zijn er nog wel een paar pareltjes.
[..]quote:
ja je hebt gelijkquote:Op donderdag 2 april 2026 15:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je dit soort topics toelaat, kan je mods net zo goed afschaffen. Of ze iig alleen nog gebruiken voor hier en daar wat verplaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |