Meid! Het is allemaal wat!! Gelukkig bijna weekend, kan je even bijkomen van al dat gestress.quote:Op donderdag 2 april 2026 09:12 schreef Hallmark het volgende:
Ik krijg een mail van UWV, want ik geniet een WW-uitkering. De mail zegt: "Werk.nl: nieuw bericht in uw Werkmap". Als ik inlog, staat er:
ℹ Storing Mijn UWV
Door een storing werken ‘Taken’ en ‘Mijn Werkmapberichten’ misschien niet. Als de storing is verholpen, verwijderen wij dit bericht. Onze excuses voor het ongemak.
Laat me dan niet helemaal inloggen. Net alsof ik het niet druk genoeg heb!
Jij leeft het leven.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:36 schreef LethalNinja het volgende:
Mijn bijstandsuitkering is gewoon uitgekeerd. Daarna meteen nieuwe tray schultenbrau gehaald
Ho ho ho, je weet helemaal niet wat er in het bericht staat. Wellicht dat ik dit weekend wat organen moet verkopen om toch geld te krijgen.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Meid! Het is allemaal wat!! Gelukkig bijna weekend, kan je even bijkomen van al dat gestress.
Jazeker, constant in een fijne roes, lekker uitslapen, overdag World of Warcraft en ondertussen veel drinken. Elke dag patat of pizza. THE GOODLIFEquote:
Wat een levenquote:Op donderdag 2 april 2026 16:53 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Jazeker, constant in een fijne roes, lekker uitslapen, overdag World of Warcraft en ondertussen veel drinken. Elke dag patat of pizza. THE GOODLIFE
Wel de 8% toch?quote:Op donderdag 2 april 2026 14:36 schreef LethalNinja het volgende:
Mijn bijstandsuitkering is gewoon uitgekeerd. Daarna meteen nieuwe tray schultenbrau gehaald
dat wordt niet een heel lang leven zo.. maar overdag WoW kunnen spelen is wel lekker. toen dat spel nieuw was in 2005 had ik een baan met ochtend en avond diensten , kon ik mijn werk goed combineren met raidenquote:Op donderdag 2 april 2026 16:53 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Jazeker, constant in een fijne roes, lekker uitslapen, overdag World of Warcraft en ondertussen veel drinken. Elke dag patat of pizza. THE GOODLIFE
Ja sowieso, vaak ff meerdere trays als het in de aanbieding is. Tussendoor voordeel pakken XXL thuismerk chips.quote:
Ik kan er steeds maar enkelen meenemen op de motor, maar ik scoor er ook altijd wel een paar als ik er ben. Soms hebben ze ook de ultra in de aanbieding en die is ook nog wel te doen, maar liever de 8%. De 10% Schults is wel stukken beter dan een Gladiator, Atlas of die rode blikken. Alfa ofzo?quote:Op donderdag 2 april 2026 18:43 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ja sowieso, vaak ff meerdere trays als het in de aanbieding is. Tussendoor voordeel pakken XXL thuismerk chips.
ik wil terug de uitkering inquote:Op donderdag 2 april 2026 10:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zit liever thuis met een uitkering dan hier deze dagbesteding te doen. Maar ik overweeg wel sterk om een drastische carrièreswitch te maken.
je moet wel raidenquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:29 schreef LethalNinja het volgende:
Mijn bier is alweer op gelukkig genoeg geld op mijn rekening. Ik ga natuurlijk niet naar de winkel. Even Flink aan het werk zetten. Als je meer dan 100 liter besteld is bezorging gratiesj. Hier in mijn woonkamer dan weer meerdere stapels bier. Lekker praktisch toch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |